sobota 27. července 2013

Miluju procházky, ale čeho je moc... (26. 7. 2013)


To jsem se jednou zase nechala k něčemu překecat..! Kamarádka Tí. se rozhodla, že se půjdeme projít, vyrazila jsem si v sukni a v žabách, říkám, no proč ne, pobyt na čerstvém vzduchu neni k zahození. Ale když z ní vypadlo, že procházka tam i zpět bude o obsahu 14 km, tak jsem se po probuzení z bezvědomí převlékla do botasek a kraťasů..

První kilometr se mnou nebyla řeč, protestovala jsem, namítala všemožné argumenty, ovšem bez výsledku. Pak mě ale to vycházkování chytlo a já byla happy a moje nohy taky. Ovšem asi tak jen do 5-tého kilometru (cesta tam 7 km). Potom už jsem je tahala za sebou a pokoušela se vzpomenout, jak je mám sakra odlepit od země.

Úspěšně jsme ale kilometry zdolaly, teda zatím cestu tam. A odpočinuly si u úžasného meruňkového koláče mojí prababičky a dostaly nechtěnou sprchu. Prababička má velkého psa (kříženec vlčáka a labradora), je nádherný, tak jsme ho vzaly vykoupat, ovšem, psí sušení není něco, čeho by jste se chtěli účastnit.


Po nějakém tom odpočinku jsme se teda (ač nerady) rozhodly absolvovat cestu zpět domů. Nohy neposlouchaly, plíce běžely několik kilometrů za mnou. Ale já měla pořád úsměv na tváři, i když je to neuvěřitelný.

Pán bez trička s důkazem toho, že holduje pivu nám nabízel odvoz, když jsme byly asi 4 km od domova, ale já, jakožto obrovský srab, co se moc kouká na kriminálky jsem za ním hned viděla úchyla, nebo vraha, jsem odmítla a donutila Tí. dojít pěšky.


A vzhledem k tomu, že vy právě čtete tenhle článek, je jasné, že jsem doma. Sice necítím svaly na nohou, jsem poštípaná, poškrábaná, rozlámaná a unavená, ale doma! Tí. naplánovala na zítra stejný výlet, ale to už by mě vážně zabilo, budu ráda, když se dostanu z postele..

5 komentářů:

  1. Můj kamarád chodí běžně 30 km :D jen tak, pro zábavu.
    Mě bohatě stačí 15 km na to, abych zbytek celého dne prospala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvůj kamarád je blázen :D Já teda pro zábavu dělám jiné věci. :D
      Jsme na tom stejně.

      Vymazat
  2. ježiš chudáčku :D já chodím na procházky taky ráda, ale jenom tak se psem na 10 minut :D

    OdpovědětVymazat