čtvrtek 18. července 2013

Nebezpečná láska (Kateřina Petrusová)

Autor: Kateřina Petrusová
Originální název: Nebezpečná láska
Série: Bavettovi
Díl: 1
Počet stran: 376
Nakladatelství: Fragment, 2012

Anotace:
Na doporučení posledního zaměstnavatele získá mladá newyorská ošetřovatelka Paige práci v rodině Bavettových, bohatých podnikatelů pocházejících z Itálie.Má se starat o jejich syna Michaela, mladého muže, který se po autonehodě duševně vrátil do období svého dětství. Paige si k němu postupně nachází cestu a Michael si ji velice oblíbí. Postupem času Paige přichází na to, že se dostala do newyorského podsvětí a její zaměstnavatelé jsou součástí mafie. Co se stane, až se jednou Michael probere? Dostane se Paige ze spárů Bavettových, když odhalila jejich tajemství?

Celá kniha se točí okolo dvou hlavních postav, a to Michaela (duševně nemocného mladého muže) a Paige (jeho ošetřovatelky). Paige se k Michaelovi dostane v podstatě náhodou, její bývalý zaměstnanec jí doporučí Michaelovým rodičům (Bavettovým) a ona práci získá. Paige je se svou novou prací naprosto spokojená a šťastná, ale jednoho dne musí s Michaelem urychleně odjet, idylka se začíná rozpadat a věci komplikovat. Zdá se, že rodina Bavettových nebude tak úplně obyčejná. 

S knižními postavami jsem byla spokojená, každá z nich měla něco do sebe. Při čtení knihy se ve mě míchaly různé pocity, brečela jsem, smála jsem se. Co víc může čtenář od knihy čekat? Dostala jsem vše, co jsem chtěla. Báječný příběh, nevyzpytatelný konce, zápletku, city, kriminalitu...

Autorčin styl psaní se mi velmi líbil. U knihy s rozsahem tak velký, jako byl tento (skoro 400 stran) jsem se bála, že děj bude natahovaný a já se při čtení budu nudit, detaily budou otřepané. Ale to se mi u této knihy nestalo, už jsem zjistila, co znamená, když někdo přečte knihu jedním dechem.. :)

Nemůžu knihu ohodnotit jinak než 5/5 bodů. Už mám na poličce v knihovničce druhý díl a chystám se do něj brzy pustit. Lépe nepsanou knihu jsem dlouhou dobu nečetla. Je skvělé, že se Česká republika může pochlubit tak báječnou spisovatelskou jakou je Kateřina Petrusová.

Žádné komentáře:

Okomentovat