pondělí 15. července 2013

Pětistovka je jen číslo



Už nějakou dobu vím o novém projektu, který má na svědomí Laurdes. Projekt už jste určitě taky zaregistrovali, jmenuje se Pětistovka je jen číslo a jde o to, přečíst přes prázdniny pár knih, jejichž stránkový obsah přesahuje 500. Začala jsem se s projektem potkávat na mnoha blogách a pořád jsem okolo něj tak nějak chodila, občas si přečetla článek bloggerů, co se do projektu zapojili, ale říkala jsem si, že bych to asi nezvládla a že ani neznám moc knih, které mají tak velký stránkový obsah.

Dnes jsem se ale pustila do hledání a našla hned několik knih, které bych si ráda přes léto přečetla. Takže se taky do projektu zapojím, snad se nezahambím a alespoň tu jednu knihu přečtu, když vy všichni budete vědět, že jsem se do projektu pustila, snad to půjde líp. Vím, že sama bych se k tomu nejspíš nedokopala. :)

Přes prázdniny bych ráda přečetla: 

  • Hostitel (Stephenie Meyer)
  • Dekameron (Giovanni Boccaccio)
  • Pod kupolí (Stephen King)
  • Padesát odstínů šedi (E.L. James)
  • Šifra mistra Leonarda (Dan Brown)


Pokud víte ještě o nějakých knihách, které by se mi mohly líbit, určitě se pochlubte v komentářích..:)

2 komentáře:

  1. Hostitele jsem četla minulý týden a moc se mi líbil :) určitě si to přečti. Dekameron sice není nejlepší kniha na světě, ale těch pár povídek za to stojí. A k Šifře není třeba se vyjadřovat - úžasná kniha ;)

    Na 50SofG a na Pod kupolí se taky chytám. Uvidíme jaké to bude ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hostitele mi všichni doporučují, tak se na něj těším..:)

      Vymazat