pátek 12. července 2013

Prázdninový knižní TAG


Prázdninový knižní TAG má na svědomí úžasná Simona, která má na vymýšlení TAGů opravdu talent a doufám, že s tím nepřestane, protože se mi její nápady velmi líbí. Rozhodla jsem se do prázdninového TAGu také zapojit, snad se bude líbit.

  • Čteš o prázdninách více nebo méně než přes rok?
Určitě více. Mám více volného času, tak se mi čte mnohem lépe, nemusím knihu začít číst a kvůli nedostatku času a návalu učení se k ní vrátit až po delší době. Nemám ráda takové to trhané čtení, kde jsou dlouhé pauzy. A navíc ráda čtu venku a na sluníčko, takže léto je ideální.:)

  • Když si vybavíš prázdniny, jakou knihu si s nimi spojíš?
Nemusím dlouho přemýšlet a v hlavě mi hned zasvítí název románu "Polibek pro Annu". Četla jsem jí myslím loni v létě, nebo nějak na podzim. Podle mě je to typicky letní román, četl se mi velmi dobře a když se řekne léto a prázdniny, představím si přesně tuto knihu. 

  • Kolik si schopná vzít knih na dovolenou?
Velkou roli zde hraje délka dovolené, ale když vezmeme takovou průměrnou délku, což je týden, tak bych si vzala asi dvě knihy.



  • Čteš o prázdninách nějakou povinnou četbu?
Rozhodně ne! Pokud jde o mě, tak povinnou četbu nechávám na školní rok. O prázdninách čtu knihy, které mě baví a číst je chci, povinnou četbu čtu většinou tak nějak z donucení, ale chystám se. Když už jsme u toho, máte nějakou oblíbenou knihu z povinné literatury, která se dobře čte? 

  • Preferuješ klasické knihy (papírové) nebo e-knihy (elektronické)?
Zatím jsem neměla možnost držet v ruce čtečku elektronických knih a číst e-booky. Ale určitě bych si do budoucna chtěla čtečku pořídit a vyzkoušet, co se mi bude číst lépe. Nemám ráda, když mi lidé kolem zírají na obálku knihy a dívají se co čtu, tak v tom mi přijde čtečka dobrá. 

  • Jakou knihu by jsi ráda viděla zfilmovanou?
Knihy od Kateřiny Petrusové, skvělé české autorky. Jsou to "Nebezpečná láska" a pokračování "Nepřítel mého nepřítele", druhý díl jsem ještě nečetla, ale už ho mám doma, včera dorazil, tak se na něj vrhnu. Zajímalo by mě, jací herci by ztvárnili postavy. 


  • Kdyby jsi měla možnost prožít den s nějakou knižní postavou, jaká by to byla?
Tak to je hodně těžké, nad touto otázkou jsem se musela hodně zamyslet. Nejspíš by to byl někdo z Bavettovic rodiny. Z románu Kateřiny Petrusové o kterém jsem psala v předchozím bodu. 

  • Které místo z knih bys ráda navštívila?
PoloSvět. :)

2 komentáře:

  1. Jé tak to moc děkuji, že jsi mě takhle vychválila, ale to nebylo třeba, jen jsem prostě zrovna měla dobrý nápad :) Moc děkuji. Souhlasím s tebou, že nemám ráda, když mi lidé koukají co čtu :) Pěkně zpracované :D

    OdpovědětVymazat