sobota 20. července 2013

První alkohol párty - Neúspěšná



Úspěšně ukončený první ročník na střední škole se přece musel nějak oslavit, no ne? Neříkejte, že vy jste to neslavili. To je důležitý životní krok. Víte kdo dostal nápad na tu šílenou alkohol párty? No samozřejmě já! To byl ten nejpitomější nápad jakej jsem kdy dostala, a že jsem těch blbejch nápadů měla dost.

Složila se parta, nakoupil se alkohol a šlo se do parku. Nejdřív jsme se snažili bejt neuvěřitelně nenápadný, ale po několilka lokách toho všeho co tam bylo už to bylo zkrátka nemožný. Ozýval se hlasitý smích, všichni jsme si projevovali city a přišel na řadu dokonce i imaginární kamarád.


Času bylo málo, alkoholu hodně. Tak se to míchalo všechno dohromady a pilo se rychle. Kdo měl sakra vědět, že vodka nejde dohromady se šampaňským? Dobře, všichni to ví, ale mě to nikdo neřekl. Že to nebyla nejlepší kombinace jsem zjistila až po velmi nenápadném příchodu na intr s motající se hlavou a třemi hodinami strávenými v šílené poloze nad kýblem.

Nebyla jsem ovšem sama, která se nevyspala. Bylo nás myslím pět a tři z nás strávili noc stejným způsobem jako já. K snídani jsem měla suché rohlíky a video s mými večerními výroky od spolubydlící. A po šílené snídani mě čekala nekolika hodinová procházka lesem, tedy stopovačka se třídou.

Po své první alkohol párty mi došlo několik důležitých věci..

  • Nikdy se neopíjej v týdnu!
  • Nikdy nepij šampaňský spolu s tvrdým alkoholem!
  • Nikdy nic nepij!

K něčemu to ale přece jen bylo dobré.. Vím, jak dopadám když se opiju. Motá se mi hlava a s největší pravděpodobností se mému žaludku alkohol moc nelíbí, asi ví, že tělu moc neprospívá. Vím, jak dopadají moji přátelé, jedna má imaginárního kamaráda, druhá všechny pusinkuje, třetí se pořád směje a čtvrtá vypadá pořád normálně, jak to sakra dělá?

Jestli budu ještě někdy pít, myslím že se tomu nevyhnu, přátelé už plánují další akci, budu si dávat pozor na to, co piju. Slibuju!

8 komentářů:

  1. Já doporučuju hodně ředit vodou :-) Takhle se už při pití alkohol v těle naředí a ten konec není potom tak hrozný :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě nenapadlo Evelinko. :) Ať žijou zkušenosti! :)

      Vymazat
  2. Njn, střední, to si ještě užiješ!:D:)

    zvu tě http://of-monsters-and-earrings.blogspot.cz/2013/07/tak-trochu-barevna-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat
  3. Prej NIKDY NIC NEPIJ:-)

    Tak to mě odrovnalo:-).
    My měli podobnou párty při posledním zvonění v devítce. Taky kdesi na poli a kdesi u lesa. Ale přežili jsme všichni:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vtipná pravidla! :D
    My máme za týden rozlučku, respektive odejde šest lidí, ale dejme tomu, že rozlučka :D se třídou, to bude taky něco :D

    Jinak naši pejsci jsou kříženci- Border kolie a něměcký ovčák.
    A 175 cm? To je docela ideální výška, řekla bych! :D Rozhodně lepší než být malá! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to si užiješ..:D

      Jé, ti musí být krásní..:) Není ideální, já chci být malá, abych mohla nosit vysoké podpatky :D

      Vymazat
  5. Já doporučuju prostě nesledovat, jak to na tebe účinkuje :)) (dokud ti není špatně, samozřejmě)

    OdpovědětVymazat