neděle 11. srpna 2013

TAG: 5 věcí, které bych na sobě změnila

Pěkný den, už jste nejspíš poznali, že mě baví dělat různé TAGy a to hlavně ve chvílích, kdy nemám náladu na psaní nějakých pořádných článků. Většinou narážím na velmi pěkné TAGy, tak si říkám, proč ho taky neudělat. Tento jsem našla, když jsem prolézala články u Mers, ona je také jeho zakladatelkou.

A teď k mým pěti věcem, které bych na sobě změnila.

1. Afekt

Ne já vážně nejsem cholerik. Ale z negativních věcí co se mě týkají si hodně dělám hlavu, třeba když něco zkazím, něco o co mi hodně jde. A jak se to ve mě kupí, pak stačí maličkost a já vybuchnu, jsem nepříjemná, jednám v afektu a není to nic pěknýho. Tohle mě hrozně štve, dokážu hodně věcí vyřešit s klidem, ale co je moc, to je moc. 

2. Citlivost

Mě by měli uzavřít v nějaký komůrce a nepouštět ven. Neměla bych se stýkat s lidma, protože s těmi jsou spojené katastrofy (povodně, automobilové havárie a k těm se váže i smrt). Stačí mi na ty tragédie koukat v televizi a jsem celá naměkko. Nebo třeba když někdo dá dítě do popelnice, nebo někde nechá vraždila bych ty lidi, od čeho máme baby boxy?!

3. Prokrastinace

Ano správně! Jde to se mnou pěkně z kopce. Strašně ráda odkládám věci a pak jsem na nervy, že nic nestíhám. Mám se jít učit? Radši zapnu notebook a píšu články, nebo otevřu pěknou knížku, ale učení přece počká, nikam neuteče. To je hrozná vlastnost. 

4. Neumím říkat NE

Víte jak se říká, že je člověk tak hodnej, až je hloupej? Tak přesně tak si občas připadám. Snažím se každému pomoct, vždyť jsou to přece dobré skutky. Ale když každému všechno odkývám, dělám pořád něco pro někoho a sama mám pak svoje věci hotové napůl. Strašně mě štve, že neumím říct NE, když bych ho říct měla. 

5. Rozhazování 

Neumím šetřit. Vůbec. Vydělám si nějaké peníze, nebo mi nějaké zbydou, raduju se, říkám si jak si je ušetřím a pak si koupím něco velkého. Ale za chvíli vidím v obchodě tohle a tamto a hned si to musím koupit, protože někdo jiný to má taky. Nakonec to třeba vůbec nepoužiju, ale v tu chvíli jsem si to chtěla koupit.  Musím  se naučit šetřit.

Tak to by bylo mých pět věcí. Pokud jste dočetli až sem, je to fajn. :) Budu ráda, pokud se ještě někdo zapojíte a klidně mi můžete do komentářů hodit odkaz, ráda se na vaše špatné vlastnosti podívám. 


3 komentáře: