středa 25. září 2013

A že prý se v Plzni nemůžu ztratit.. Ha! To mě teda podcenili..

To jsem zase jednou chtěla jít na pořádný nákupy. Kamarádka mi řiká ať tady u nás nasednu na nějakej autobus, co mě doveze do toho onoho nákupního centra, že se ta zastávka jmenuje stejně jako to centrum. Že prej se fakt nemůžu ztratit!


Tak odpoledne vypluju před intr a hledám tu zastávku. A hele, našla jsem to, rondel. Nasednu do autobusu a jedu. Po cestě mě tak napadlo, jestli náhodou nejedu na opačnou stranu, ale říkala jsem si, že tam ta zastávka přece byla, tak se určitě někde otočí, třeba to nějak objede. Když ale zastávku přejedu a žádný centrum nevidim, koukám dál.. Za chvíli jedu v autobuse sama..

Začínám panikařit, že jsem asi fakt jinde! Tak pohotově na další zastávce někde na samotě na konci města, kde se mihne jedno auto za deset minut vystupuji, řidič se láme smíchy, když vytahuju mobil a volám kamarádce, že jsem asi jinde.


Ta se taky láme smíchy a posadí mě na jinej autobus, řika že to byl asi jinej rondel, že prej tamten se píše s velkym R. Kdo to měl sakra vědět. Tak teda mířím k ní. Prej zastávka U Družby. No jasný, tam jezdí tramvaj, tam to znám.

Klidně si sedim, autobus pořád plnej. Jedu čtvrt hodiny, půl, třičtvrtě.. A teď venku nápis Centrum Doubravka. Počkat.. Vždyť to je uplně na druhý straně! Po nějakejch padesáti minutách vystoupim, zase někde na samotě.

Vytahuju telefon a volám kamarádce. Ta se zase láme smíchy. Že prej Ul. Družby a U Družby neni to samý a že jsem na Doubravce. No to bych bez ní fakt nevěděla! Sleduju všechny podezřelý lidi okolo a přemýšlím nad dalším postupem.


Kamarádka mě nakonec posadí na další autobus, tím už se konečně dostanu do civilizace, vidim tramvajový koleje a jásám! Tramvají se dostavím na tu správnou zastávku U Družby a padám do náruče kamarádce.

A prej že se nemůžu v Plzni ztratit. Já? Já se ztratim i v obchodě. Taky by mě zajímalo, kterej blbec vymejšlel ty názvy ulic a zastávek. Tam by se ztratil každej, no ne snad?


4 komentáře:

  1. Tak tam bych se asi taky ztratila. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No že jo An. :D Je to fakt nepřehledný :D

      Vymazat
  2. :D Já se v Plzni snad ještě nikdy neztratila a to jsem orientační nemehlo a jízdořádovej plašan :D :D :D Ale tohle mi pobavilo :D

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se stydím wes :D Ale jsem ráda, že se bavíš :D

      Vymazat