sobota 14. září 2013

Formování postavy: Začínáme

Krásné sobotní odpoledne :)

Každý z nás by chtěl mít postavu jako modelky z časopisů, zpěvačky z videoklipů a herečky z filmů. Ne každý ale má to štěstí, že může vyjíst celou ledničku a stále je štíhlý jako proutek. Většina populace, včetně mě, musí pro to aby měla dokonalou postavu něco udělat. Dříve to tak nebylo, nemohla jsem si na svou postavu stěžovat, ale časy se mění.


Já sama už jsem si všimla změny své váhy a hlavně tedy změny svých proporcí. Moje boky jsou širší, kalhoty jsou těsnější a pod tričkem mi kyne bříško. Těchto skutečností si už začalo všímat i mé okolí a to se mi opravdu nelíbí, vždycky jsem za svou postavu byla obdivovaná a nechci na tom nic měnit. Nezbývá mi tedy nic jiného než se pustit do formování postavy.

Finanční situace studenta mi nedovoluje chodit do fitcentra, tudíž si budu muset vystačit s videi z YouTube a podobně. Jak všichni víme, velkou zásluhu na našich postavách zanechává stravování, budu tedy muset změnit stravovací návyky. To zvládnu, zas tak zlé to se mnou není.


A pokud jde o to cvičení, budu ráda pokud mi hodíte do komentářů nějaká ta videa, nebo rady, které mi pomohou efektivně zhubnout a zpevnit svalstvo.

Asi bych také měla říct, že má postava momentálně vypadá asi takto.
Mám 173 cm a 62 kg. 
S tím je opravdu potřeba něco udělat, abych se za sebe nestyděla, když si obléknu plavky. Pracovat budu na plochém bříšku, hubenějších stehnech a hezčím zadečku.

Ještě jednou děkuji za vaší podporu a případné odkazy na videa a rady do komentářů. :)

6 komentářů:

  1. Ježiši!!! S tím nic nedělej!!! Más DOKONALOU postavu!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě zkus na Youtube kanál BeFit, najdeš tam různá videa od různých trenérů, doporučuju zkusit třeba Jillian Michaels. :)

    OdpovědětVymazat
  3. O váze to není, každý vypadá v 62 kilech jinak :) Ale jinak hodně štěstí, taky se snažím to nějak změnit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda :) Tak hodně štěstí i Tobě :)

      Vymazat