pondělí 9. září 2013

Všechno je o přístupu

Krásný pondělní večer slečny :)


Dnes jsem tu opět s jedním z těch přemýšlecích, dumacích a hloubacích článků, protože když člověk jen tak sedí v pokoji, venku je počasí na draka a on už má (překvapivě) do školy všechno hotové (protože tím strávil celé odpoledne) a nemá co dělat, tak mu dojde spousta důležitých věcí. Ta novinka co dnes v hlavě secvakla mně se týká toho, že v životě se dá vlastně zvládnout všechno, možná i s úsměvem na rtech, jde jen o to, jak se k tomu člověk postaví.

A to jsem zase prozradila celou pointu už na začátku článku, teď určitě všichni přestanete číst.. Budu se vážně muset naučit psát články se zvyšujícím se napětím a prozrazením pointy až na konci. No ale to je teď vedlejší. Vraťme se ke článku.

Já jsem ten typ člověka, který nesnáší vypjaté situace, miluje změny, ale špatně je snáší.. Člověk s nervama neustále napnutýma. A tak se stává, že prvních pár dní se začátkem školního roku chodím do školy s depresema (pokud mi učitel nesedne, tak jsem v depresích klidně i celý školní rok na jeho hodiny) a představuju si ty nejhorší situace.


To co jsem popsala v předchozím odstavci znamená, že si všechny ty pro mě vypjaté situace svým smýšlením ještě komplikuji a zhoršuji. Ono by to totiž nebylo tak hrozný, kdybych já na to nemyslela ještě hůř a neviděla to v černých barvách. Stačí si totiž na situaci najít alespoň kousek něčeho dobrého a člověku je hned líp. U mně v poslední době platí slova "Nikdo při tom ještě neumřel a ty nebudeš první" nebo "Všichni to zvládli, tak proč ne ty?" Tohle mi pomáhá, staví mě na nohy a dává mi nadhled.

Takže asi tak.. Když vás čeká písemka z matiky a vy na ní půjdete s tím, že to prostě nedáte a nemáte na to, tak to nedáte. Ale pokud se na učivo podíváte a budete mít dobrý pocit, budete si říkat, že jste se učili a umíte to, tak to hned půjde líp a pětka to zaručeně nebude. :)

Takže moje milé, smýšlejte optimisticky a mějte krásný každý den! :)

S úsměvným pozdravem
DD

6 komentářů:

  1. No jo, je to tak. :) S pozitivním přístupem jde všechno lépe. :) Já to vím, ale i tak přijdou chvíle, kdy to nějak nejde uskutečnit. :)
    Je ale třeba na to myslet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak An. :) Taky to vím, jen to občas prostě nejde. :)

      Vymazat
  2. Já to mam úplně stejně, jsem neustále vynervená a neustále přicházim na to, že to vlastně nemá cenu...

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem se to naučila - nadechnout se, usmát se, ono pak jde vážně všechno lépe!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo by řekl, co dokážou takové maličkosti :)

      Vymazat