čtvrtek 31. října 2013

Alverde pod lupou

Jsem si jistá, že značku Alverde všichni znáte. Přece jen, do DM chodíme všichni. Co ale o Alverde víte? Já osobně jsem o ní do dnešního dne věděla jen pár těch základních informací - je to privátní značka DM, je německá a přírodní. Je to dost málo, nemyslíte? A tak jsem začala pátrat, kde se značka Alverde vzala a co všechno o ní ještě nevím. Pro vás jsem z těchto informací připravila článek. 

Alverde přírodní kosmetika byla v dm uvedena v roce 1989 jako první obchodní značka v oblasti přírodní kosmetiky. V prodejnách dm v České republice je k dostání od roku 2002. Alverde v sobě spojuje vysoce hodnotné rostlinné pečující a aktivní látky s nejnovějšími vědeckými poznatky. Vytváří tak velice přesvědčivou a bohatou škálu produktů a má stabilní pozici na trhu. 
   Příznivcům přírodní kosmetiky nabízí alverde kromě pečujících produktů o pleť obličeje, pokožku těla a vlasy také řadu dekorativní kosmetiky, speciální dětské produkty a ucelenou řadu péče pro muže alverde MEN. 
V Německu je alverde nejprodávanější značkou přírodní kosmetiky.

Dříve byla značka alverde certifikována německou značkou BDIH, to se ale změnilo a dnes už toto označení nenajdeme téměř na žádném produktu této značky. Alverde přešla na mezinárodní certifikaci NaTrue. 
   NaTrue rozlišuje tři stupně kontrolované přírodní kosmetiky – přírodní kosmetiku, přírodní kosmetiku se 70% podílem bio složek a bio kosmetiku, v níž nejméně 95 % surovin musí pocházet z kontrolované ekologické produkce nebo „volného“ kontrolovaného sběru dle nařízení Evropské komise o ekologickém zemědělství. Ochranná známka NaTrue tak díky jednotnému mezinárodnímu označení umožňuje lepší orientaci v nabídce přírodních produktů té nejvyšší kvality. Stejné logo NaTrue je používáno na celém světě. 

Velká část produktů nese pečeť VEGAN, která zaručuje, že neobsahují látky živočišného původu a na zvířatech nebyl testován ani výsledný produkt. alverde klade velký důraz na trvalou udržitelnost také při výběru obalů. Ve většině případů proto u produktů nenajdete příbalový leták. Papír, z něhož je obal vyroben, nese certifikát FSC, který garantuje, že pochází z příkladně obhospodařovaných lesů a kontrolovaných zdrojů s 50% recyklovatelným podílem.

Doufám, že jste se z článku dozvěděli něco nového. :) 

Já jsem toho názoru, že je značka alverde u nás na trhu jedna z těch kvalitních a cenově dostupných. Jsem ráda, že jsem na ní narazila a určitě výrobky od nich budu kupovat dál, protože s většinou jsem spokojená, žádný výrobek mě ještě přímo nezklamal. 

Co si myslíte o značce Alverde? Kupujete, nekupujete? 
Doporučíte mi nějaké produkty? :)

6 komentářů:

  1. Díky za hlubší sondáž do značky Alverde :-) Já osobně ji miluju a nedám na ni dopustit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápodobně Evelinko. :) Už je to taková moje srdcovka. :)

      Vymazat
  2. Od Alverde mě asi nikdy nezklamalo nic. Jedu hlavně v jejich šamponech a tělových máslech a pleťová voda na neplechy je nejlepší, co jsem kdy měla :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :-) Nějaké to máslo musím vyzkoušet. :-)

      Vymazat
  3. No kupuju kupuju. Alverde je pro mě jednou z mých nej značek. Asi za to může cenová relace, která je velice přijatelná, protože když už chci něco přírodního, a zrovna na tom nejsem dobře finančně, většinou mě výrobky od nich nezklamou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to úplně stejně, Claire. :) V poslední době začínám pomalu objevovat i kouzlo Alterry. :)

      Vymazat