neděle 10. listopadu 2013

8. 11. - 10. 11 2013 (Nemocný víkend)

Pěkné nedělní ráno. :)

Máme za sebou další víkend. Počasí tentokrát moc nepřálo, ale snad jste si stihly víkend užít i tak. :)

Já se v pátek dostala domů pozdě, ty páteční spoje jsou vážně nanic. :/ Ale to je jiná kapitola.
Už v pátek mi nebylo nějak dobře, ale sváděla jsem to na nedostatek spánku a nervy. Můj organismus se ale rozhodl, že to tak úplně nenechá v klidu.


V sobotu už jsem byla ráda, že jsem vstala z postele, mluvení a polykání bych nejradši neprovozovala. A zrovna jsem v týdnu i JINY četla článek o Echinaceových kapkách, které jsou pro nás, co neustále trpí na nachlazení to pravé. Říkala jsem si, že si je musím pořídit, ale samozřejmě jsem to neudělala hned.

Musela jsem si tedy poradit jinak. Doma jsem našla čajík s krásným názvem "Hepčík s Echinaceou". To je to pravé! Čekala jsem nějakej hnus, co se nebude dát pít.. Ale očuchala jsem to, voní to dobře. Ochutnám.. Mmmm! Není to špatný, ono je to dokonce vlastně i dobrý. :)

Vypiju tak dva denně a musím uznat, že je mi o něco líp.
Dnes vyrazím na intr, čaj jede samozřejmě se mnou, skočím i do HerBio pro Echinaceové kapky a budu doufat, že čtvrtletní práci z matematiky nebudu muset psát s teplotou a balíčkem kapesníčků.

Pokud máte nějaké osvědčené rady jak se rychle dostat z toho podzimního nachlazení, sem s nimi! :)

Co se týče blogu, tak už je adresa změněna na pelisek-pismenek.blogspot.cz. Doufám, že si na adresu zvyknete, protože zatím je tu docela prázdno a návštěvnost také klesla. :(
Doufám, že vy co mě sledujete přes GFC, neudělala vám změna adresy nějaký problém.

Pěkný den! :)
~ Domi ~

2 komentáře:

  1. echinaceove kvapky su zazrak!

    Pozyvam na giveaway o GUCCI RUSH 75ml, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat