úterý 5. listopadu 2013

Jak jsem k Dr. Popovi přišla (Řepíková mast)

Nejsem žádnej nevzdělanej barbar, to jako ne. O Dr. Popovi už jsem toho slyšela hodně, ale nikdy mě to nezaujalo natolik, abych si řekla, že danou věc musím mít. Ale nějak jsem vždycky v hloubi duše tušila, že mě tohle šílenství týkající se Dr. Popova stejně jednou dožene..

Ano, tušíte správně. Už je to tady. Jsem naprosto zblázněná do této značky.


To bylo tak.. Spolubydlící přivezla na intr Řepíkovou mast, že prej je to naprostej poklad. Když prej byla malej capart, běhala po zahradě bosa a občas sebou někde švihla. Prásk ho! Tyhle pády se neobešly bez odřenin. Spolubydlící ječela jak kdyby jí na nože brali, viděla krev a omdlívala, přiběhla babička s řepíkovou mastí a bylo po problému.
   Říkala, že u nich doma se prostě touhle mastí mazalo úplně všechno. A vždycky to zabralo.

Moc jsem jí nevěřila, trochu to znělo jako pohádka, že jo.. Jedna mastička přece nemůže vyléčit úplně všechno.


Ale jako na potvoru jsem si zrovna ten večer holila nohy. Sedím na posteli, předstírám učení a přejedu rukou po krásně hebkých nohách. Ale! Ucítím na koleni nedokonale oholený chloupky, chytám hysterák! Nebudu to hrotit, beru žiletku a na sucho párkrát přejedu po koleni za účelem zbavit se nežádoucího ochlupení. Pohodička, je to pryč, oddychnu si.

Večer si pěkně ležim v posteli, skrčím nohu a ta se otře o prostěradlo. Kur..!! No co to je. Štiplavá bolest na koleni.Sednu si a kouknu na koleno. Celý červený, flekatý a bolí! Znova chytám hysterák! Spolubydlící po mě hodí řepíkovou mast, že prej pomůže, chvílí na ní civím a pak teda máznu na koleno.

Fakt pěkně to voní. A jak je to mastný. A pěkně hutný. Čeknu složení.
To je teda fakt poklad!
Ráno mám kolínko jak dětskou prdelku, žádný červený fleky, žádný pálení.


Původně měl být tento článek takovou sumarizací toho, co bych si od Dr. Popova chtěla pořídit, když jsem projela jeho stránky. Nakonec je ale z článku spíše taková recenze na Řepíkovou mast. Pokud byste ale měli zájem dozvědět se, co mě v nabídce Dr. Popova zaujalo, ráda se s vámi o to podělím. 

4 komentáře:

  1. Já po Dr.Popovi moc neprahnu. Jednou jsem měla doma taky jednu mastičku (myslím měsíčkovou mast) a rozflákala se mi krabička, takže jsem jí musela vyhodit. Takže Dr.Popov už asi nikdy. Nejvíc mě na tom odpuzuje za mastnota a obaly :-/ :D

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky spadla a rupla :-/ Ale slepily jsme jí, takže fajn. :-) Já mám hrozně ráda mastné krémy, takže jsem spokojená. :-) A s obaly problém nemám, jsou milé. :-)

      Vymazat
  2. Asi nikdy sem o tom neslyšela, možná ti to příjde divný, ale já fakt netuším, že to existuje. U nás na odřeniny byla náplast a mastička z měsíčku, na odřený nos od rýmy tygří mast a na říznutí jelení lůj. :D:D Ani jedno už doma nemám a vyměnila sem to za nějaké novější kosmetické produkty a mast z marihuany o.O:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bych nečekala, že se tu objeví někdo, kdo Popova nebude znát. :-) Měli jste to doma teda pěkně zařízené, to u nás se masalo vším co se někde našlo. :-D Mast z marihuany je skvělá věc, ale mě odrazuje ta "vůně". :-/

      Vymazat