sobota 23. listopadu 2013

Malá soutěž pro vás :)

Krásnou sobotu moji milí. :)

Už jsem vám tu psala o nově uzavřené spolupráci se značkou Nonique, ze které mám mimochodem obrovskou radost, tento týden mi dorazily výrobky, ale s pánem, který mi produkty posílal jsme se špatně domluvily a mě přišlo trošku něco jiného, než jsem chtěla. 

Jeden výrobek jsem dala testovat kamarádce a ten druhý připadne některé z vás. :)


O co se soutěží?
Soutěžíte o Oční krém z řady Hydratace od značky Nonique

Tento hydratační oční krém pečuje o Vaši pleť kolem očí. Je plný BIO přísad, jako např. BIO Aloe Vera, BIO olivový olej, BIO avokádový olej, BIO jojobový olej. Tyto složky Vám zaručují, že se jedná o velmi kvalitní péči o Vaše oční okolí, dostatečně jej hydratují a chrání. S vůní čerstvé limetky a zelených olivových listů.


Podmínky pro účast v soutěži
  • Musíte sledovat můj blog přes GFC
  • Pod článkem zanechte komentář s vaší emailovou adresou
  • Do komentáře ještě napište, jestli už máte nějakou zkušenost se značkou Nonique
Soutěž končí 1. prosince 2013! :)

Výherce vylosuji já a hned k němu poputuje e-mail. :)

3 komentáře:

  1. Sleduju, to sis asi všimla. :P
    S Nonique nemám žádnou zkušenost, ale oční krém by se mi zrovna docela hodil... ;)) No, zkusím štěstí.
    karamba.lou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Z touhle značkou žádné zkušenosti nemám, zatím :)
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bože, nevím proč jsem napsala "z", stydím se :D samozřejmě S touhle značkou :D

      Vymazat