pondělí 18. listopadu 2013

Můj blog bez Anonymů

Říká se, že blogerka je slavná, pokud už má svého Anonyma. Trošku divný měřítko, ale dobře.
Nepovažuju se za nějak slavnou blogerku, takže Anonyma nemám.
Ze začátku jsem toho svého nespokojeného čitatele chtěla, teď si ale říkám, že jsem snad byla pod vlivem drog, když jsem na něco takového pomyslela.

Troufnu si říct, že tady na Pelíšku panuje taková ta rodinná atmosféra. Za tu dobu co se pohybuji v blogo - sféře jsem si stihla oblíbit několik blogerek, s pár mými milovanými si i píšu, jsou moje opora a já bych za ně
dala ruku do ohně (An, Evelin). Co na tom, že je znám pouze virtuálně? Já prostě vím, že i ony by za mě tu ruku do plamenů strčily.

zdroj
To, že by na mě na blogu někdo útočil, se mi stalo pouze jednou a ke všemu to nebylo anonymně. Trošku mě to vzalo, ale to k tomu asi patří. Jinak na blogu vládne klid, mír a pohoda.

Když se ale dostanu na blog své blogové maminky a vidím zástup anonymů, co na ní útočí, prostě mi to nedá. Zareagovala jsem na komentáře, ale rozhodla jsem se i sepsat tento článek. V první řadě bych chtěla říct, že blog je přece jen osobní věc a autor si může psát kdy chce a co chce. Pokud se to někomu nelíbí, nikdo ho nenutí, aby se na blog vracel.

Kdo to jsou vlastně anonymové?
Dle mého názoru zakomplexovaní lidé, většinou s nedostatkem slušného vychování,  nebo možná dokonce blogerky, kterým se nedaří a tak se snaží na kolena srazit ostatní.
Aby bylo jasno, nemám nic proti konstruktivní kritice, která blogerku posune dál. Ale pokud je komentář plný nesmyslných nadávek, k čemu mi je? Čím mi pomůže? A co z toho má Anonym? Lepší pocit? Klid v duši? Těžko říct..

Člověk aby se potom bál něco zveřejnit, aby se do něj někdo nepustil.
Anonymové tu byli a budou.

Chtěla jsem na blog publikovat článek s mými vlasovými proměnami. Hodně jsem o tom přemýšlela, zda to udělat, zda vám odhalit kdo jsem, zveřejnit své fotky a ztratit kus soukromí.. Prošla jsem pro i proti a byla rozhodnutá článek sepsat. Ale po tom co jsem si za posledních pár dní přečetla už se mi do toho ani nechce.

Říkám si, jestli vůbec chci být tou slavnou blogerkou..? Na jednu stranu to chceme všichni, ale když se nad tím tak zamyslím, stojí ty nervy vůbec za to? Neustálé odpovídání na nehezké komentáře a nadávky. Možná bych měla mít ráda za tu pěknou atmosféru tady na blogu. Žádné zlo, žádní Anonymové, jen milí čtenáři, kterým se líbí mé názory a můj styl psaní.

Jsem si jistá, že se tu za čas nějaký ten nespokojený anonym objeví. Ale doufám, že to ještě nějakou tu chvíli potrvá a my si do té doby budeme užívat klidu.
Všem blogerkám potýkajícím se s návalem Anonymů přeji pevné nervy a hlavně trpělivost. Vzpomeňte, že pokud k vás někdo takový navštěvuje, můžete se považovat za známé. ;-)

9 komentářů:

  1. Radši takové věci neřešit, dokud nenastanou ;) Btw. našla jsem ti ten jíl, mrkni na koment ke mně na blog ;)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je asi lepší. :)
      Děkuju, jsi zlatá, jdu to omrknout. :)

      Vymazat
  2. Já, abych pravdu řekla, ty lidi, co jen umí anonymně urážet, spíš lituju. Protože jsem za těch několik let, které trávím na různých virtuálních místech internetu, jsem viděla už tolik trollů, že jim to moc nežeru. :)
    Na druhou stranu - zatím jsem se s tím nemusela potýkat u sebe na blogu, ale asi bych to zkrátka smazala. Lidé, kteří mi komentují články anonymně, jsou zatím vesměs velmi milí, toho si vážím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda An, možná by si zasloužili spíše politovat. ;-)
      Držím palce at ti Tvoji anonymové milí zůstanou. :-)

      Vymazat
    2. Taky doufám. A já zase držím palce Tobě, ať je tu pořád pěkná rodinná atmosféra. A nenech se ničím rozhodit. ;)

      Vymazat
    3. Děkuju :-* Budu se snažit aby to tak zůstalo. :-)

      Vymazat
  3. Slává prostě obnáší vulgární a nemístné komentáře. To prostě tak je a nedá se s tím něco dělat. Lidi jsou svině a někteří ti budou závidět i hezké počasí na pohřbu. Rozhodně bych se tím, ale nějak neomezovala. S*r na ně a jednej tak jako by žádní nebyli. Já jsem se s žádným takovým anonymem zatím nesetkala. Když už mi napsal anonym bylo to jen pozitivní, díky bohu. Ale vím, že to jednou taky přijde. Nebudu to řešit, jelikož ty lidi pro mě nemaj charakter a udělalo by jim to určitě jen dobře. Byla bych moc ráda, kdyby jsi publikovala článek "tvé vlasové proměny" zrovna takovéhle články mě baví číst a těšila bych se na něj :) S těmi fotkami je to dylema. Také jsem dlouho váhala, ale nakonec jsem do toho šla a ať si každý říká, co chce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za krásnej povzbudivej komentář eS. :)
      Uvidíme časem, možná se nakonec rozhodnu článek publikovat. :) Moc se mi líbí tvůj přístup. :)

      Vymazat
    2. Nemáš za co:-) děkuju. Jsem tedy zvědavá.

      Vymazat