neděle 3. listopadu 2013

Nedělní kino v Pelíšku (1)

Krásné ráno, dámy.. :)

Už dlouho jsem přemýšlela nad tím, že bych vám ráda doporučila nějaké filmy, ale nechtělo se mi dávat každý film jednotlivě do článku, aby to tu za chvíli nebylo jen filmové. Rozhodla jsem se tedy udělat takovou pravidelnou rubriku s názvem Nedělení kino v Pelíšku, která spočívá v tom, že vám sem každou neděli hodím pár filmů, které jsem v poslední době viděla. :)
Snad budete s touto rubrikou spokojené.

Láska a čest

(Love and Honor, 2013)

Vášnivý příběh mladého vojáka, který pomáhá svému nejlepšímu kamarádovi znovu dobýt srdce své přítelkyně. Tajně spolu cestují z Vietnamu domů, během protiválečných protestů. A během toho najdou poprvé pravou lásku...
Když Dalton Joiner zjistí, že se na něj vykašlala jeho přítelkyně Jane, rozhodne se, že se vydá během své týdenní dovolené domů a získá ji zpět. Jeho nejlepší kamarád, Mickey Wright je připravený mu pomoci, jen když bude šance, že po cestě potkají alespoň pár holek. Během sedmi dnů se musejí dostat Mickey s Daltonem do Spojených států, přesvědčit Jane, ať změní názor a zase se dostat zpět do srdce války, aniž by je chytli.
 Jenže když přijedou do Ameriky, najdou Jane a její zarytou krásnou kamarádku Candace uprostřed protiválečného hnutí. Vojáci budou muset udělat závažná životní rozhodnutí - v červenci 1969 stráví totiž týden zjišťováním pravdy o lásce, cti a odhodlání.

Já jsem si film pustila ze dvou prostých důvodů. Ten první byl, že hlavní role byla svěřena úžasnému Liamu Hemsworthovi a kdo by se na něj nechtěl dívat, že jo. Druhým důvodem je to, že film je o vojácích a ti jsou mojí srdcovkou.
Ze začátku se mi film moc líbil, nebyla tam pasáž, kde byste se nudili a chtěli film vypnout. Ale během sledování vám dojde, že je vám vlastně hned na začátku jasné, jak to celé skončí. Hlavní zápletku máte tedy rozpletenou během první čtvrt hodinky. Ale film vám stejně nedovolí ho vypnout a ještě vás překvapí několik zlomových momentů.

Režisér si s filmem opravdu vyhrál a herce skvěle obsadil. I přesto hodnotím film jen čtyřmi z pěti smajlíků, kvůli rozklíčení té hlavní zápletky hned na začátku.

J J J J 

Dcera nejlepšího kamaráda

(The Oranges, 2011)

Manželé Ostroffovi a Wallingovi jsou nejlepší přátelé a sousedé z ulice Orange Drive na předměstí New Jersey. Jejich pohodový život se ale obrátí vzhůru nohama ve chvíli, když se po pěti letech vrací na Den díkůvzdání domů marnotratná dcera Nina Ostroff poté, co se rozešla se svým snoubencem Ethanem. 
Obě rodiny by byly štěstím bez sebe, kdyby se Nina dala dohromady s úspěšným synem, Tobym Wallingem. Jenže Nina se zakouká do jeho otce a nejlepšího kamaráda rodičů, Davida. Když už není možné dále tajit jejich vzájemné jiskření, propukne samozřejmě pozdvižení. Nejhůře tuto situaci nese Vanessa Walling, Ninina nejlepší kamarádka z dětství. Následky aféry se postupně podepíšou na všech členech obou rodin, ovšem nečekaně legračním způsobem. 
Všichni jsou nakonec nuceni přehodnotit, co pro ně znamená být šťastný a jak někdy to, co vypadá jako katastrofa, se může ukázat jako něco, co potřebujeme ze všeho nejvíc.

Výběr filmu pro mé sobotní odpoledne byl jednoduchý. Hlavní role náleží skvělému herci a spisovateli jménem Hugh Laurie, kterého nejspíš všichni znáte jako legendárního Dr. House. Herec má můj velký obdiv, přirostl mi k srdci, možná i po tom, co jsem četla jeho knihu.

Moc se mi líbil námět filmu, je ze života, není tam nic strojeného a hraného. Je to zkrátka věc, se kterou se můžeme setkat kdykoliv kolem sebe. Herecké obsazení se režisérovi také povedlo. Film má něco do sebe a ručím vám za to, že vás bude bavit od začátku do konce. Chvíli se vám bude chtít brečet, ale potom se začnete smát.

Tento film si zaslouží plný počet smajlíků.

J J J J J

Chtěla jsem vám sem hodit víc filmů, ale zjistila jsem, že jsem to nějak neodhadla s délkou článku. Takže o dalších filmech si povíme zase příště. :) 

~ Domi ~ 

2 komentáře:

  1. Já moc na ty romanťárny nejsem, abych pravdu řekla. :) Ale Laurieho mám taky ráda. (A dělá i skvělou hudbu, mimochodem, doporučuji. ;) ).
    Takže mi dneska asi vytáhneme nějaký horor. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si počkej na příští neděli An, tam plánuju trošku něco jinýho. :) Ale žádný velký děsy, na to nejsem, spíš nějaký dobrodružství. :) Jojo, Laurieho hudbu znám, umí. :)

      Vymazat