čtvrtek 7. listopadu 2013

To by člověk nevěřil, koho v tom městě potká..

Ta Plzeň mě nikdy nepřestane překvapovat.
Nejen, že tady můžete v pohodě vyjít na nákup v teplákách a každýmu to bude jedno. Můžete si taky rozbít hubu uprostřed náměstí a nikdo si vás nevšimne, protože tady si jde každej po svým..

Oni se tu dají potkat dokonce i zajímavý lidi..
Teď nemluvím o pánovi co na hlavním nádraží hraje na housle, ani o feťácích na Centrální autobusovém nádraží, dokonce ani o týpkovi co jezdí na náměstí na skateboardu oblečený jako superman.


Já jsem potkala někoho úplně jinýho..
Jela jsem takhle jednou do Fakultní nemocnice, kamarádka tam ležela po operaci žlučníku. Třikrát jsem se zeptala na cestu a pak až konečně pochopila kde že ten autobus staví. Dorazím na zastávku, pečlivě studuju jízdní řád, jako jestli se fakt dostanu do tý fakultky..

Za mnou se najednou ozve "Tak v kolik to jede?"
Kouknu kolem sebe a kráčí si to ke mě docela pěknej mladej chlap. Tak se na něj uculím a říkám že asi za sedm minut.
Týpek si stoupne ke mě, mrkne na jízdní řád a kývne. Přistihnu ho jak si mě změří pohledem, udělám krok od cedule a ruce strčím do kapes.

Borec se na mě podívá "Taky jedeš do fakulty?"
Pohotově souhlasím. A osvětluju mu situaci s kamarádkou. Podiví si, že prej taková mladá a už po operaci žlučníku?
Nechci vypadat nevychovaně, tak se hned ptám kam jako jede on..
Že prej taky do fakultky.
Na psychiatrii...


Zasměju se..
A on že jako fakt.
Úsměv mi tuhne.. Kouknu kolem. Nikde nikdo!
Hlavou mi projedou ty nejhorší scénáře.

Zachrání mě přijízdějící autobus. Nastoupim a uvelebim se na sedačce. Frajer si sedne ke mě a že prej nemá moc kamarádů, tak jestli mu nedám číslo.
Vymysli nějakou výmluvu Domi!
Tak říkám že tady nemám mobil a že si nepamatuju číslo. Modlim se aby mi právě někdo nevolal.
Borec mojí výmluvu spolkne a dál si mě nevšímá.

Když úspěšně dorazíme k nemocnici, vystoupíme z busu.
Frajer mě pozdraví a kráčí si to do nemocnice. Kouknu za ním..
On fakt na tu psychiatrii jde!

Takže asi takhle..

!Adresa blogu už je změněna!
pelisek-pismenek.blogspot.cz
~ Domi ~

6 komentářů:

  1. to je ake super :)

    Inak pozyvam na giveaway o GUCCI RUSH 75ml, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  2. Nechápu tohle odsuzování, ten chlap mohl mít třeba deprese.. jestli jo, muselo ho stát hodně úsilí tě oslovit. A ještě narovinu říct, kam jede.
    Kdo chodí na psychiatrii je automaticky vyšinutý blázen, který se tě pokusí zabít hned jak v okolí nejsou žádní lidé? Myslím, že občas by tam potřeboval jít každý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a celkem mě dostalo otevřít jeden z tvých dalších článků http://pelisek-pismenek.blogspot.cz/2013/10/co-zrovna-ty-vis-o-kosmetice.html - ten začátek. :D Přijde mi, že si trochu protiřečíš.

      Vymazat
    2. V článku nebylo o odsuzování ani slovo. Neřekla jsem nic špatného. Ale jsem si jistá, že ani ty bys nebyla úplně nejklidnější, kdybys někoho takového potkala.

      Vymazat
  3. Ten byl asi nějaký divný nebo co... :)
    Já tam odsuzování nevidím, ale je taky docela znejistím, když po mně nějaký cizí člověk na ulici chce nějaké "důvěrnější" informace. (Třeba kam jedu. :))
    Jinak na psychiatrii dneska jezdí každý druhý... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já znejistím hodně. :)
      Pravda, pravda. :)

      Vymazat