středa 25. prosince 2013

A je to za námi :)

Krásné odpoledne mé milé čtenářky. :)

Hned na začátek bych se vám chtěla omluvit, protože jsem se neozvala a ani vám  nepopřála krásné Vánoce. I tak ale doufám, že jste si je užili a pod stromečkem našli vše, o co jste si Ježíškovi řekli. :)


Můj Štědrý den byl stejný jako každý rok, i když byl možná o něco klidnější, protože jsem se nenervovala, všechno stíhala a byla celkově pozitivně naladěná. :) Ráno se tradičně po snídani šlo pro Betlémské světlo a potom začaly přípravy. Všichni to znáte, nebudu to tu dlouze rozepisovat. :)
Dělala jsem toho přes den tolik, že jsem si až večer uvědomila, že jsem celý den nic nejedla. Zlatý prasátko se ale stejně neukázalo.

Večeře proběhla v šest hodin, těšila jsem se na ní celý týden - řízek a bramborový salát. ;) Už mám zase do příštích Vánoc salátu dost. :D Pod stromečkem jsem našla nějaké to oblečení, parfémky, knížky a samozřejmě i tu kosmetiku. V obálce Ježíšek na stromečku nechal peníze pro nákup dalších dárků.

Večer se šlo na Vánoční mši.. Nejsem věřící, ale před třemi lety (ten čas fakt letí..) mě tam brácha vzal poprvé a fakt se mi to líbilo.. Proto jsem neváhala, sbalila kamarádku a vyrazili jsme do kostela. Hned mezi dveřma jsem potkala krásného a sympatického mladého muže a kdybych nebyla srab, mohla bych ho vídat klidně častěji..!!


Když hodinku posloucháte opaty, jak povídají o Bohu a Ježíši Kristu.. A potom se na vás při odchodu usmějí, podají ruku a popřejí krásné svátky.. Prostě to na vás zapůsobí.. I já jsem si z toho něco odnesla.

Přišla jsem na to, že Vánoce opravdu nejsou o velkém množství dárečků pod stromečkem.. A že jsou asi vážně časem zázraků.. Včerejší den pro mě byl vyjímečným, co se týče takového toho vnitřního dospívání, hodně věcí jsem pochopila..
Ke štěstí už mi chybí jen ta druhá polovička.. :(

Co jste pod stromečkem našli vy? :)

1 komentář:

  1. Váleček na těsto:D Ale ještě mě čeká druhá várka dárků. :)
    Je fajn, že sis to užila, však ono všechno přijde, nejde to lámat přes koleno. :)

    OdpovědětVymazat