úterý 31. prosince 2013

Do Nového roku pravou nohou! ;)

Krásné Silvestrovské poledne. :)

Chtěla bych vám toho tolik říct, ale přesto nevím kde začít. Tak to zkusíme od začátku.
Ozvala jsem se vám naposledy 25.12, to už je docela doba, co? Ani nevíte jak moc mi chybíte. Bohužel jsem si ale domů nevzala svůj notebook, takže jsem ráda když se dostanu na blog na tom maminčiném. A to, jak jste si mohli všimnout, není zrovna často. K tomu všemu se mi ještě nějakým záhadným způsobem z mobilu ztratily všechny fotky, měla jsem pro vás nafocené vychloubání na prosinec a i výrobky na recenze. Ale teď je všechno fuč.. Jsem strašně naštvaná! Ale nic s tím neudělám.. Budete si tedy na všechno muset počkat až do nějakého toho 7.1 až se dostanu ke svým věcem a notebooku.


Je neuvěřitelné, že už je 31.12 a já už jdu zase za šest dní do školy. To přece není možné že už jsem tak dlouho doma. Přiznejte se, kdo z vás zrychlil ten čas? Chtěla jsem se o prázdninách věnovat blogu a dodělat všechny své resty. Ale já snad nestíhám ještě víc věcí než když chodím do školy. Včera už jsem se konečně pustila do nějakých školních povinností, ale rychle jsem to zase vzdala, protože jsem přišla na to, že jsem zapomněla více než polovinu znalostí, které jsem si doteď nějakým způsobem udržovala v hlavě. Já, německy mluvící třídní profesionál neznám německé fráze, nedokážu přeložit jednoduché věty a nepřímý pořádek slov ve větě mi nic neříká. Tady bude asi něco špatně..


I když na blogu není vidět žádná práce, já o něm za dobu svých prázdnin hodně přemýšlela. A přišla jsem na pár věcí. Já i vy všichni jsme už určitě pochopili, že ze mě nikdy nebude typická beauty blogerka. A to hlavně proto, že v běžném životě se moc nemaluji, zamaskuji jen nějaké ty nedostatky a musí se mi opravdu chtít, když začnu hrát s líčením a co si budeme povídat, to není často. Mohli jste si všimnout, že jsem spíše na tu pečující kosmetiku. Často vás tu taky zásobuji různými tématickými články co se mě nějak týkají a nebo příhodami ze života. Takže jak bych charakterizovala svůj blog? Možná něco jako "Napsal sám život s vůní kosmetiky?" ;)
Dál se tedy můžete těšit na kosmetické recenze ale taky na plno mých životních příhod a článků na určitá témata, ke kterým mám co říct. :) Doufám, že vám tento směr blogu vyhovuje a vy se sem budete dál vracet.


A teď, pokud jste dočetli až sem, bych vám všem chtěla v první řadě pogratulovat, ale také  popřát krásný vstup do Nového roku. Náležitě si všichni užijte dnešní večer, ať už s alkoholem, přáteli, s cukrovím nebo u televize, každý podle svého gusta. Ať je pro vás rok 2014 stejně krásný nebo i krásnější než rok 2013.
Já strávím dnešní večer ve společnosti kamarádky, jídla, hudby, ohňostrojů, šampaňského a hlavně tuny zábavy. :) Během večera určitě na svůj Instagram přidám nějaké fotky, řeknu vám, tahle věc je fakt návyková! :)

Mějte se krásně!
Brzy se vám určitě zase ozvu. :*

zdroje obrázků: skleničky, PF 2014, šampaňské

Žádné komentáře:

Okomentovat