středa 11. prosince 2013

Kosmetické otázky pro vás, aneb s čím si nevím rady II.

Krásnou středu, zlatíčka. :)

Polovinu pracovního týdne máme za sebou, u mě je to samý stres a nervy.. Ale zvládám to. I přesto jsem si ten týden trošku zkrátila a domů už jedu zítra odpoledne. Pátek a celý víkend se tedy ponese v duchu Vánoc, balení dárků, pečení cukroví a nákupů. :)

Ale pátek je až za dlouho, dnes si tedy dáme zase článek. Tentokrát to opět budou kosmetické otázky. :)

zdroj
Mechové laky essence
V neděli mám narozeninky.. A maminku jsem poprosila o penízky na modeláž gelových nehtů, protože moje nehty opravdu neodpovídají představě krásných a upravených nehtů. Takže v pátek budu hodinku odpočívat v salonu a přemýšlet jakým krásným lakem nehty ozdobím.
Nebudu lhát, už jsem o tom trochu přemýšlela. Hodně mě zaujaly pískové laky GS, které (k mému překvapení) mají v Rossmannu, už jsem očumovala odstíny a jsem nadšená! :) Příští týden hned alespoň dva koupím. :)
Moc se mi ale taky líbil "pudr" od essence, který má za úkol vytvořit mechové nehty. Bohužel je ale z limitky, kterou už nemůžu nikde sehnat. :( Pokud by se někomu z vás podařilo hezkou barvu pudru a štěteček sehnat, budu ráda když mi dáte vědět, nebo koupíte a nějak se domluvíme. :)

Make-up
Už jsem tu několikrát psala, že mám relativně pěknou pleť a make-up zase tolik používat nemusím, ale jsou situace, kdy chci vypadat dobře a make-up je potřeba. V make-upech a BB creamech ale nemám zase takový přehled, proto se ptám vás, co byste mi doporučily. Chtěla bych něco lehkého, ale pěkně krycího a sjednocujícího. :)

Štětce
Všichni víme, jak nehygienické je sahat do kelímku s make-upem a nebo prostě jen nanášet make-up prsty. Chci si teda koupit nějaký štětce, ale nechci nic moc drahého. Už jsem koukala po štětcích od značky E.L.F. a včera jsem viděla i Ebelin v DM.
Máte nějakou zkušenost, nebo co byste mi doporučily? :)

To by bylo dnes všechno. Není toho tolik jako minule, ale i tak doufám že se najde někdo, kdo mi poradí a pomůže. :)
Předem děkuji. :)

8 komentářů:

  1. Tak já se vyjádřím jen ke dvěma, mech u nás už nemají.. :))
    Nic dobře krycího nepotřebuješ, když máš hezkou pleť, akorát by to zbytečně dělalo masku. :) Myslím, že postačí něco středně krycího, z běžně dostupných jsou docela fajn MU od Rimmelu (jsem docela spokojená s Match perfection, je lehký a krycí tak akorát), nebo případně nějaký minerální, ale tam nemám velkou zkušenost, tak neporadím. :)
    Štětce od Elfu jsou docela dobré, ale nebrat základní řadu, ale studio. Nebo mám štětce Coastal scents a za více než rok od nákupu mi z nich snad nevypadl ani chloupek. :) (recenze tu http://carre-de-sucre.blogspot.cz/2013/01/sada-22-stetcu-coastal-scents.html , myslím prodávají i menší sady...)
    A ještě tak na konec, už jsi poslala ten oční krém od Nonique? Jestli se mám zneklidňovat, že ještě nedorazil, nebo můžu být v klidu... :)
    Pěkný večer. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ách, škoda. :( Doufala jsem, že mě zachráníš. Ale nevadí..:)
      Match perfection od Rimmelu jsem měla, ten v lahvičce s pumpičkou a chtěla bych něco trošku jinýho.. Ale před nějakou dobou jsem zkušela Match perfection od spolubydlící v kelímku a ten mi vyhovoval, jen už ho nemůžu nikde sehnat. :( Stejně tak mi vyhovoval ten kelímkový od Dermacol, ale ten není z těch nejlevnějších. :/
      Sada studio se mi moc líbí, tak děkuju za doporučení a i za odkaz, určitě kouknu. :)
      Aničko, krémík jsem ještě neposlala, omlouvám se. Dávám dohromady víc balíčků, chci to poslat najednou a pak ještě s těmi dopisy. Ale příští týden už určitě pošlu, slibuju! :)
      Krásný večer. :)*

      Vymazat
    2. Zrovna včera jsem chodila po drogériích a už jsem ho nikde neviděla. (A to já koukám pečlivě!)
      Ach tak. Přemýšlím, co jsem ještě zkusila a bylo to fajn... Asi asijské BB, ale mají hodně mrtvolné odstíny, tak záleží, jak moc jsi bílá. :) Ten v kelímku jsem měla taky, ale přestal se vyrábět, bohužel. :(
      Neomlouvej se, vůbec to nevadí, jen jsem se ujišťovala, že mi ho neztratila pošta, víš jak to s nimi občas chodí. :)
      Krásný večer ještě jednou, aby byl vážně hezký! :))

      Vymazat
    3. Škoda.. Prošvihla jsem ho a fakt bych ho chtěla. :( Limitky jsou zlo!
      Tak na mrtvolné odstíny, to zase já nejsem. Bílá jsem v zimě a to tak nějak normálně a přes léto jsem snědší. :) Štve mě, že se přestal vyrábět, měla jsem si nakoupit do zásoby. :))
      Vím jak to je, ale neboj, pošta v tom je tentokrát nevinně. :) Doplňuju všem do balíčků dárečky a ještě vymýšlím. :)
      Právě jsem si byla v Kauflandu koupit másla na víkendové pečení a před Kauflandem čtyři policejní auta a hromada těžkooděnců - já v sedmém nebi (víš jak to je, já a muži v uniformě)! :) Ale škoda že nemám tak vysoké sebevědomí abych nějakému řekla o číslo. :(

      Vymazat
  2. Ahoj Domí :) Po měchu se podívám v Německu, když jsem tam byla naposled tak ho měly v hodně barvách, možná ho budou mít stále. Dobré make upy má Loreal. Je to sice trošku dražší investice, ale zatím mi vyhovovaly všechny. Já teď používám Maybelline- Dream Matte Mausse a spokojenost. Bála jsem se tuhého make upu, ale dá se na něj zvyknout. Muži v uniformě jo? ;) ale ale :D další stejná věc, to už není možné..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj eS! :) To budeš moc hodná, děkuju. :) Doufám, že ti štěstí bude přát a seženeš ho. Koukala jsem, že mají růžovej a zelenej, tak zelenej prosím neber, to by pro mě nebylo, ale růžovej vypadá hezky a pokud uvidíš další barvy, taky kup, co se ti bude líbit. Jsme stejné, tak se určitě trefíš i do pěkných barev. :) To zní pěkně, kouknu po tom Dream Matte Mausse, tuhé make-upy mi většinou vyhovují mnohem víc. :) To snad nemyslíš vážně! :D Já jsem naprostý blázen do mužů v uniformě, hlavně tedy do vojáků a zásahových policistů, ti městští mě nějak neokouzlili.:) Ale jednou si nějakého muže v uniformě určitě vezmu! :) Mimochodem, neviděla jsi na YouTube to video jak policista v Praze hrál na klavír? :)

      Vymazat
    2. Kouknu :) Ten růžovej je asi nejhezčí. Jo vojáci a policisti jéje to je moje :) Jediný hasiči mě snad nezaujali. No přeji ti, aby sis jednou toho vysněného muže v uniformě vzala :) Není to nereálné. Nééé neviděla uka víš link?

      Vymazat
    3. To mě taky ne, eS. :) Děkuju moc, doufám v to. :) Tak to se musíš podívat, já na to koukám už po několikáté! :) Link máš tady - https://www.youtube.com/watch?v=g9fHqTOYpm4

      Vymazat