čtvrtek 16. ledna 2014

Analýza pleti přístrojem SAM

Pro kosmetickýho nadšence jako já, je hodně důležitý vědět, jakej typ pleti vlastně má. A já to doteď nevěděla. A to byl obrovskej problém, protože jsem utratila velký množství peněz za výrobky, které mi nesedly. A jakožto chudý student, to mnohdy nebylo moc dobré. 

přístroj SAM
Díky své (dokonalé, úžasné, božské, milované, krásné - ehm, dobře, končíme s chvalozpěvy) spolubydlící jsem dostala možnost zajít si na hloubkovou analýzu pleti přístrojem SAM zcela zdarma. Neváhala jsem ani minutu a vše hned odsouhlasila (kdyby se mě v té euforii zeptala jestli s ní naplánuji vraždu, řeknu že jo). 

Na okamžik, kdy se má pleť podrobí bystrému oku kosmetičky jsem se těšila celý týden, ale samozřejmě jsem se bála. Ale tak si to shrňme. Kdekoliv se ukážu, všichni mi závidí krásnou, čistou pleť sem tam s nějakým nedostatkem. Myslela jsem si, že je má pleť naprosto normální, nikdy mi nedělala větší problémy, vždy jsme se nějak domluvily. 

Slečna Táňa mě ale vyvedla z omylu. Při pohledu na svou pleť v přístroji přišlo lehké zděšení, vidíte svou pleť lehce "v negatiu". Zanesené póry fosforkově září, uhřík je tmavě červený, suchá místa jsou fialová. Opravdu zajímavý pohled. 
Mám hodně pih. Ale tak to všichni víme, že jo. V zimě nejdou vidět, což je božské. ;) 
Má pleť není normální, ale smíšená.

Mám mastnou T-zónu a vysušený zbytek obličeje. A víte proč? Víte? No protože nepiju. Denně nevypiju ani půl (možná ani čtvrt) litru vody, prostě nemám žízeň. Tady se taky vysvětluje problém mých věčně suchých a rozpraskaných rtů. (Tímto bych chtěla poděkovat Táně za to, že mi otevřela oči a vysvětlila, co všechno se mi může stát, pokud se svým pitným režimem něco neudělám.)

Modlila jsem se, ať hlavně nemám smíšenou pleť. Tak špatně se o ní stará. A ono jo! Takže první úkol - začít pít. 
Byly mi doporučeny hydratační přípravky pro suchou pleť společnosti beautycycle. Po těch tedy nejspíš sáhnu, protože se mi strašně líbí obaly a řekla bych, že pořádná dávka hydratace může mé pleti jen prospět. 
Mám jen trochu strach, co tolik hydratačních věcí udělá s mastnou T-zónou. :/ Pokud máte nějaké typy, jak tuto část obličeje odmastit, sem s ním. :)

Takže bych to shrnula asi tak, že jsem strašně ráda a děkuju L. za možnost tohoto pleťového analyzování. Bez něj bych nejspíš stále používala špatné přípravky a má pleť by nikdy nedosáhla dokonalého výsledku. Takže moji milí.. Má peněženka nejspíš momentálně trochu zapláče, ale má pleť si bude chrochtat blahem a mé tělo taky, až mu začnu přisouvat dostatek tekutin. :)

6 komentářů:

  1. Pitný režim je moc důležitý, honem ho dodržuj, nebo si zničíš ledviny.
    Jinak já bych zkusila tu t-zónu spíš dohydratovat, ono čím víc bys to odmašťovala, tím víc by se zase mastila. Nebo leda něčím šetrným a přírodnějším. :)
    Asi by to bylo zajímavé, ale moje pleť je zkrátka a především zlobivá, s tím by nic neudělali asi ani oni. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda Aničko, taky už se ke mně tato informace donesla. Budu nosit dostatek tekutin pořád při sobě a pít, pít a pít! :)
      Pleť dostane pořádnou dávku hydratace. :) Pokukuju i po těch krémíkách od Bione, taky vypadaj dobře a všichni si je vychvalujou. :)
      Tak snad se uklidní. :)

      Vymazat
  2. Taky moc nepiju, ale snažím se s tím něco dělat. Stáhla jsem si aplikaci na mobil Water your body, která zhruba každou hodinku pípne a připomene mi, že se mám napít a zapsat, kolik jsem vypila, je to sice vopruz, ale aspoň už vypiju skoro dva litry :)

    Jinak pleť určitě hydratovat hydratovat, i mastnější místa, určitě nevysušovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, tak tuhle aplikaci si taky musim stáhnout! :) Děkuju :)
      Dobře, budu hydratovat. Děkuju :)
      Sabi, co si myslíš o krémech na obličej Bione? :)

      Vymazat
    2. Krémy jsem nezkoušela, ale četla jsem u nich třeba u Kyrkys a vypadají dobře, možná si taky nějaký pořídím :)

      Vymazat
    3. Taky mě na ně Kyrkys nalákala :-D

      Vymazat