středa 8. ledna 2014

Proč se bojím setkání s blogerkami

Původně jsem pro vás dnes chtěla napsat nějakou pěknou kosmetickou recenzi, ale moje nálada se pohybuje na bodu mrazu, mám chuť zaškrtit většinu lidí, co se dnes pokusí na mě jen promluvit. Je tu taky hrozně povinností do školy a čas jde proti mě. Proto jsem dnes jen dopsala článek, který jsem měla už nějakou dobu rozepsaný. ;)


Za tu dobu co se pohybuji tady v tom pověstném blogo-světě jsem stihla poznat hodně nových lidí, jsem si jistá, že jich ještě moc poznám, ale už teď se tu mezi vámi najde několik mých oblíbených bloggerek.
Samozřejmě jsem si vás nejprve zhodnotila podle stylu psaní, ale to byla jen taková malá zkouška, zda vás mám nebo nemám přidat na seznam svých sledovaných blogů. Pokud jste mě něčím zaujaly a dostaly se do seznamu, nemáte ještě úplně vyhráno. Buďte si jisté, že jsem vám detailně prošmejdila blog a omrkla i vaše odpovídání na komentáře.

Pokud jste i přesto zůstaly na seznamu, máte vyhráno. Prošly jste všemi mými zkouškami a asi se mi fakt líbíte. S největší pravděpodobností vás už teď mám ráda, a pokud vám komentuju články, je to jasný. Co se týče bloggerek, hodně rychle jsem si tady lidi oblíbila a k několika z vás mám důvěru a vyslepičila bych vám celej svůj životní příběh.

To si ale necháme na později. Dnes se podíváme na to, proč mám obrovskou chuť, ale i strach se s některou (některými) z vás setkat. Vlastně bych vás fakt ráda poznala osobně, ale.. Je tu to pověstné ale.
Většinou (vždycky?) jste starší než já. Za každé situace jste dokonale nalíčené, upravené a s dokonalým účesem. To já ne. 

V oblékání jsem spíše sportovnější typ, nejlépe se cítím ve sportovní bundě a s botaskami na nohou, v kabátu a lodičkách mě potkáte jen zřídka. Líčení taky moc nedám, musí se mi opravdu chtít, když už vytáhnu dekorativku a na žádné velké kouzlení to opravdu není. Na vlasech si dávám záležet, ale hodinka venku, déšť a už to vypadá, jako bych ven vyšla ve stejném stavu, jak jsem se ráno probudila.

Vidíte ten rozdíl? Vy, vždy dokonale vypadající krásné ženy. A vedle vás já, oblečená ve sportovním s rozlítanými vlasy na hlavě a rozmazanou řasenkou. Takže asi takhle.. 
Fakt ráda bych vás poznala, ale budu asi muset ještě hodně zamakat, abyste se nelekli a mně se najednou neztratili všichni, na setkání přítomní, pravidelní čtenáři.


Mám vás ráda, nezapomínejte. ;)

15 komentářů:

  1. Myslím si, že každý by měl chodit tak upravený a nebo tak oblečený, jak se cítí dobře.. Pokud ráda chodíš ve sportovním, tak v tom choď dál.. pokud se cítíš dobře nenamalovaná - tak tak prostě choď ! Je to každého věc a myslím si, že je mnohem důležitější, jestli si spokojená ty sama, než lidé okolo tebe. :) i když to tak na první pohled nemusí vypadat..

    OdpovědětVymazat
  2. To je nesmysl, všechny jsme jen obyčejní lidé, kterým se tuhle rozmaže řasenka, tuhle mají divný účes.
    Já osobně se dokonale tedy necítím vůbec nikdy. :D
    A nekomentuješ. Tak je to jasný, hm. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, a ještě jsem chtěla dodat, že já se, jako těžký introvert, bojím setkání s jinými blogerkami ještě z tohoto důvodu.
      A myslím, že takový ten pocit nejistoty je docela normální, když o takové ty "virtuální" známosti, kdy člověk vlastně neví, co čekat. :) Ale to se jistě dá překonat. Určitě to zvládneš. (A já doufám taky. Ehm. :) )

      Vymazat
    2. Aničko, na komentáře nemám teď moc čas, ale tobě ani komentovat nemusím, ty si můžeš být jistá, že tě ráda mám. ;-) Ale neboj, komentáře budou. :-)
      Určitě to zvládneme. :-)

      Vymazat
    3. To byl spíš takový žertík, taky teď nevím, kde mi hlava stojí. ;)
      Určitě. :)
      A krásný večer přeju. ;)

      Vymazat
  3. Ano, já jsem přesně ta příšera, o které píšeš, která by nevyšla ven s ošoupanýma nehtama, neučesaná, nespolečensky oblečená nebo nedej bože nenalíčená..
    Na druhou stranu by jsi mě měla vidět doma, kde běhám v legínách a ve vytahaným tričku, s rozcuchanejma vlasama, s flekatým obličejem a kolikrát si uvědomím až někdy mezi obědem a večeří, že jsem si ještě neumyla zuby :-)
    Holt všichni jsme jen lidi...

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Domi, asi tě budu muset vytáhnout na nějaký srázek. Třeba na polívku a budeme jí jíst hůlkama :) A dokážu ti, že ne všechny blogerky jsou krásné. Já nosím to, co se mi líbí a v čem se cítím pohodlně. Život máme jenom jeden a musíme si ho užít. Ne se přizpůsobovat ostatním ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Péťo,s tebou půjdu ráda kamkoli a na polívku s hůlkama ještě radši. :-) Ale stále se strachem. Ty určitě krásná jsi! :-) :-*

      Vymazat
  5. Když je to jedno, každá jsme nějaká, každý máme svůj styl a líbí se nám něco jiného. Někdo preferuji sportovní oblečení, jelikož je pohodlné někdo eleganci. Různorodost, tak proč odsuzovat člověka podle oblékání a celkově podle vzhledu.

    OdpovědětVymazat
  6. I já měla strach ze svého setkání s blogerkami, které vypadají jak obrázek, ale jakmile jsem se s nimi potkala bylo mi to jedno, že já se dokonale necítila. To jaké holky jsou ve skutečnosti všechno předčilo a bylo to to nejlepší rozhodnutí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že v tom nejsem sama. A díky tvému komentáři se na setkání s blogerkami těším. :)

      Vymazat
    2. Je to vážně fajn, když můžeš někoho takhle osobně potkat, popovídat si o společných zájmech, dát si tipy, rady, a jen tak pokecat o holčičích věcech :-)

      Vymazat
  7. Já bych to neviděla až tak zoufale. Podle mě většina módních blogerek není nijak dokonalá, jsou to normální holky.. nezapomeň, že fotky dost zkreslují, navíc na blog všichni dáváme ty povedené outfity, nikoho by asi nebavilo dívat se na obyčejné každodenní oblečení :)
    A navíc ne každý bloguje jen o módě či kosmetice, internet je plný skvělých blogů chytrých a zábavných holek, které se věnují knihám, filmům, fotografii, umění, společenskému životu... co jen si člověk přeje :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ale no táák, nikdo není dokonalý! I když taky mám z toho podobné pocity, všechny blogerky, které sleduju jsou krásné a dokonalé. Ale veřím tomu, že to jsou pořád jen obyčejné holky, které nesoudí lidi povrchně :) Takže bych se toho vůbec nebála :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu. :)
      Děkuji za komentář. :)

      Vymazat