neděle 26. ledna 2014

Voňavé recenze Nonique

Pěkný večer, mé milé.

Já ho trávím výběrem dobrého zubaře, který by se uměl postarat o mé zoubky. Z těch všech jmen různých zubařů mě dokonce rozbolely už i zuby. :( Chtěla bych je mít v pořádku, ale panická hrůza ze zubařského křesla je silnější. Když už na nějakého chváleného narazím, nepřibírá nové pacienty. A k někomu o kom na internetu nikdo nic neříká, jít opravdu nechci.. 
Mám chuť se na to vykašlat, fakt! 

Ale nebudu vás tu otravovat informacemi, které vás stejně nezajímají a pustím se rovnou do recenze. Dnes jsem do jednoho článku spojila více produktových hodnocení. 

Pleťová emulze (Tropic)

Recenzi na Čistící krém ze stejné řady už jste si mohli přečíst. A protože celá řada božsky voní, a taky protože jsem detailista a nerada používám produkty z různých řad, rozhodla jsem se pořídit si celý výběr Nonique z řady Tropic. Do rukou se mi tedy dostala i tato pleťová emulze

Dokonalou vůni krému jsem cítila už z krabičky, tehdy jsem emulzi přičetla plusové body. Konzistence je řidší, než jsem zvyklá. Roztírá se hodně dobře a rychle se vsakuje, možná bych řekla že až moc rychle. Měla jsem občas pocit, že ani nehydratuje. Pro moji pleť to to zjevně nebylo nic extra, protože mi dávala jasně najevo, že ji emulze nesedí a to velkým pnutím, vždy po namazání. 

Tehdy jsem ji chtěla hodit do koše, ale co bych pro vás neudělala, že jo.. Testovala jsem tedy dál a trpěla to šílené pnutí. Po čase už to nebylo takové, možná jsem si zvykla. Řekla bych, že krém bude vyhovovat někomu, kdo má normální pleť a tolik hydratace nepotřebuje, já jsem zvyklá na lepší servis a mě na krému zaujala asi jen ta vůně a pěkné balení. :)





Oční sérum (Tropic)

Dalším krasavcem z voňavé řady je oční sérum. Drobek ke mně doputoval v malé roztomilé krabičce. Jeho baleníčko je pro oční krémy klasické, ale mně se strašně líbí. :) Vůně je totožná jako u všech výrobků z této rodinky, takže úžasná. 

Konzistence krému je taky řidší, ale velmi dobře se kolem očí roztírá a vstřebává. Co se hydratace týče, řekla bych že je to něco přesně pro mě. Jsem mladá, takže nepotřebuji nic proti vráskám, jen mít dobrý pocit, že se starám o své oční okolí a zásobuji ho hydratací. 

Řekla bych, že ale pokud hledáte něco na redukci vrásek, toto sérum pro vás asi nebude to pravé. Mám dojem, že jeho hydratační schopnosti nebudou tak silné, jak by bylo potřeba. I tak ho ale můžu s klidným srdcem všem mladým dívkám a slečnám doporučit. 


Uznávám, dnešní článek byl kratší, i tak ale doufám, že se vám líbil a z recenzí jste si něco odnesly. :)

Pěkný zbytek večera :)
Domi

2 komentáře:

  1. Tak o téhle značce jsem ještě neslyšela ani od ní nic nezkoušela. Na hydrataci očního okolí si chci taky něco pořídit. Tak uvidíme, co vyberu. Slyšela jsem pozitivní ohlasy na levnou značku Balea a nebo na Rival de Loop..

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná recenze, ale zaujala mě asi jen ta vůně, a kvůli té si výrobky nekoupím. Jinak mám raději všechny ty hydratačnější věci... :))

    OdpovědětVymazat