pondělí 10. února 2014

Jak jsem se měla v..: Lednu

S příchodem nového roku a tedy příležitosti udělat na blogu pár změn, jsem se rozhodla, že u vás zkusím pochodit s nějakou tou bilancí. Možná bude tahle lednová první a poslední, nebo se vám zalíbí a já začnu bilancovat pravidelně.
Každopádně ale nečekejte žádný kosmetický článek, v této rubrice se budeme bavit o tom, jak jsem se v lednu (popřípadě v dalších měsících) měla, co se mi povedlo, co jsem naopak na plné čáře projela, co se dělo nebo nedělo.
Tak se do toho tedy pojďme pustit. :)

//Svačina - bagetka s pomazánkovým máslem a kakikurma// Cesta domů s kamarádkou, kafe a koblížky, skvělá kombinace// Moje nová závislost - Lotus pomazánka// Svačina - bílý jogurt s banánem a paprika// Svačina - mrkev a paprika// 
Leden se u mě mimo jiné nesl také ve znamení jídla. Naučila jsem se do školy nosit svačiny v krabičce a jíst relativně pravidelně. Občas se k přípravě krabiček musím přemlouvat, ale dá se to. :)

Leden jako takový se nesl hodně v duchu studia. Bylo pololetí, uzavíraly se známky a já se (jako vždy) snažila na poslední chvíli vše dohnat a dokopat se k těm nejlepším výsledkům. Něco se povedlo a něco ne. I tak ale můžu s klidným svědomím prohlásit, že jsem spokojená a kdybych měla možnost si to zopakovat, nejspíš bych vše udělala stejně. :)
Teď je tu pololetí nové a tedy nové možnosti. Musím zaklepat, že se mi prozatím daří, na své studijní výsledky si nemůžu stěžovat. Modlete se se mnou, ať to tak pokračuje i nadále. :)

Vždycky jsem se chtěla na život dívat optimisticky a mít na tváři úsměv, nikdy se mi to ale nedařilo tolik, jako právě v lednu. Přečetla jsem obrovské množství motivačních citátů, shlédla jedno neskutečně inspirativní video a začala motivovat ostatní.
Došlo mi, že pokud opravdu něco chci a o něco mi jde,  musím si za tím jít já sama, nikdo to za mě neudělá a samo to nepřijde. ;)



Když jsem začala žít svůj život podle sebe a ne podle ostatních, přestala jsem se ohlížet na to co se na mě ostatním nelíbí a ignorovala pomluvy lidí, co o mně vůbec nic neví. Můj život začal být hezčí a plný optimismu. Díky tomu jsem poznala opravdové charaktery lidí a trochu obměnila společnost, pohybující se kolem mě.

Motivace pro ostatní v podobě krátkých citátů vypsaných na lístečkách.
Šířím radost i kolem sebe. :)
Začala jsem poznávat An., přišlo to náhle spolu s jedním nevinným e-mailem s historkou. Od té doby si s touhle úžasnou osůbkou vyměňuji týdně pár zpráviček plných dobré nálady a úsměvů. Neskutečně mě inspiruje a čím dál tím víc mi přirůstá k srdíčku. :)

I sníh mi udělal radost. :) Foceno z okna školy, uznávám, žádné ohromující prostředí. :)
Více jsem se věnovala svým přátelům a vážila si času s nimi. S čímž nechci přestávat, protože čas je to nejcennější, co někomu můžeme dát. :)
Kromě přátel si mou velkou pozornost zasloužili i moji dva čtyřnozí miláčci. Přesvědčila jsem se o tom, že pes je opravdu nejlepším přítelem člověka. Tolik upřímné radosti umí projevit opravdu jen oni. :)

Tak to by bylo z lednové sumarizace nejspíš vše. :)
Článek jsem psala z fleku, bez žádných podkladů. Pokud budete mít zájem i o další měsíční výčty, určitě toho bude víc, budu víc fotit a víc si zaznamenávat co se stalo. :)
Tak se určitě vyjádřete v komentářích. :)

13 komentářů:

  1. Já jsem tvůj blog objevila teprve včera, nicméně ti takové typy článků schvaluji :)
    Je pro mě radost vidět pozitivního člověka, který se o něco snaží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét, jsem ráda, že se ti článek líbí. :-) Moc mě to těší a dělá mi to obrovskou radost. :-)

      Vymazat
  2. Pěkné svačinky máš, jen co je pravda. My teď doma svačíme mrkev dohromady i s králíčkem. :))
    Rozdávání radosti je skvělé.
    A taky je mi ctí. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem na FB, jakého máte pěkného společníka doma :)
      :-*

      Vymazat
  3. Ta pomazánka je naprosto luxusní!:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pozitivním myšlením a celkově tímto tématem jsem se začala zabývat asi rok zpátky. Hodně mi to pomohlo a můžu říct, že jsem si jistá tím, že pozitivní myšlení a síla myšlenky fungují. Přečetla jsem spoustu knih a množství různých pohledů na věc a je opravdu zajímavé, nechat si toto "pozitivní myšlení" vyložit v každé knize od každého autora trochu jinak. Přitom jádro věci je vždy stejné. Knihu, kam si zapisuju inspirativní věci a nebo věci, za které jsem vděčná mám taky :) Pokud můžu doporučit:

    • Pierre Franckh - Jak si správně přát
    • Aladinův faktor - Mark Victor Hansen
    • Tajemství pro mladé - Paul Harrington
    • Miluj svůj život - Louise Hay
    • Moc podvědomí: Velká kniha vnitřního a vnějšího rozvoje - Joseph Murphy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Moni, ty jsi úžasná. :) S pozitivním myšlením a optimistickým přístupem "teprve začínám" a už nějaké knihy hledám. :) Moc děkuju za doporučení. :) Osobně se taky na nějaké chystám, pár doporučení se ke mně už dostalo, ale omrknu i tvé kousky. :) Dobré hodnocení jsem slyšela o těch knihách:

      • Čtyři dohody
      • Moc přítomného okamžiku
      • Za hranice mysli
      • Pozitivní myšlení
      • Mít vše hotovo

      Vymazat
    2. Děkuju moc za tvé tipy. Teď mám rozečtenou knihu Hovory s Bohem. Ale je taková - vážná a celkem hodně na přemýšlení. Takže tu bych doporučila až na konec.. je tak nějak celkově o pohledu na život.. ale je to moc hezký a poučný :)

      Vymazat
    3. Ta zní taky hodně zajímavě. :-) Děkuju, až se prokoušu všemi motivačními knihami co mám v provizorním book listu, i na tuhle se vrhnu. :-)

      Vymazat
    4. Ráda jsem si vyměnila tipy na knihy :) Taky děkuju.

      Vymazat
    5. Nápodobně :-) Teď už vím kam chodit pro motivačně-knižní tipy. :-)

      Vymazat
  5. Četla jsem Moc přítomného okamžiku, Miluj svůj život, Čtyři dohody i Pátou dohodu. Včera jsem dočetla Pozitivní myšlenky pro každý den od L.L.Hay - když mi napíšeš adresu, tak ti tu miniknížečku mohu poslat. Rozdávám knihy, které přečtu. Holky nečtou a je škoda, aby tu jen tak ležely. Jsem ráda, že jsi se mi ozvala.

    OdpovědětVymazat