pátek 14. února 2014

Knižní motivační wishlist

Zrovna dneska mám náladu na nějakou recenzi, ale vzhledem k tomu, že od středy ležím doma s angínou a bez notebooku (tudíž bez fotek), budete si muset vystačit s povídavě motivačním článkem. :) V první řadě bych vám všem ale chtěla popřát krásného Valentýna, ať ho slavíte se svou polovičkou a nebo sami, radost si udělejte v každém případě. :)


A teď už se pustíme do povídání. Dnes bych vám chtěla ukázat několik motivačních knížek, které bych si ráda přečetla. Stalo se totiž nějakým zázrakem, že jsem se rozhodla změnit svůj život, jít trošku jinou cestou a začala žít spokojeně.
Mám kolem sebe strašně moc lidí, co mě podporují, inspiruje mě několik osobností. A pokud by u vás byl zájem, můžeme si ještě popovídat o tom jak jsem se k tomuto novému způsobu života dostala, co mi to dává a jaké to vlastně je. :)

• Jak si správně přát
• Aladinův faktor
• Miluj svůj život
• Moc podvědomí: Velká kniha vnitřního a vnějšího rozvoj
• Čtyři dohody
• Moc přítomného okamžiku
• Za hranice mysli
• Pozitivní myšlení
• Mít vše hotovo
• Tady a teď
• Do pátku bude váš život jiný
•  Přestaňte být hodní, buďte sami sebou
• Pátá dohoda
• Nebojte se ztratit hlavu
• Pozitivní myšlení
• Konec prokrastinace

Tak tohle by byl můj motivačně knižní wishlist. Jsem sama překvapená, kolik knih to je a jsem si jistá, že se ke mně určitě ještě nějaké dostanou. :)

Dnes to zakončíme tímto krátkým článkem, já pro vás jdu vymyslet něco dalšího.
Můžete mi hodit do komentářů nějaké tipy, co byste si rádi přečetli, co by vás zajímalo. :)
Zatím vám přeji krásný den. :)


1 komentář:

  1. Konec prokrastinace máme doma, prý je to dobré, nevím, ještě jsem to nečetla. :) Každopádně ať jde čtení od ruky. :))

    OdpovědětVymazat