úterý 18. února 2014

První blogerské setkání

Blogerský rybníček je opravdu velký, blogů je nespočet a blogerek jak by smet. Je těžký mezi takovým množstvím lidí najít někoho ze stejného kraje, natož ze stejného města. Ale jak jsem se sama přesvědčila, není to nemožné.

Jednoho krásného dne, někdy v mých blogových začátcích jsem se náhodou dostala na Pétin blog, první čeho jsem si všimla, byl nápis „Plzeň“ v jejím profilu. Hned jsem se pustila do jejích článků a začala komentovat. Za chvíli se chytla i Péťa, její komentáře se objevovaly u mě na blogu, netrvalo dlouho a sledovaly jsme se přes GFC.

Po kliknutí na obrázek se dostanete na Pétin blog. :)
Když jsem nevěděla, kde v Plzni něco najít, SOS zprávu s prosbou o pomoc jsem psala právě jí. Její  propracované články a výborné recenze vás dokážou přesvědčit o tom, že danou věc prostě domů potřebujete a přes to vlak nejede. Jak jsem tak pročítala její články, říkala jsem si, že tuhle holku prostě musím poznat! :)

Po dlouhém domlouvání a plánování jsme se konečně sešly. Měla jsem strach – co když jí nepoznám? Co když si nebudeme mít co říct a celou dobu na sebe budeme jen mlčky koukat? Co když si s ní nebudu rozumět? Bude arogantní? Tyto a další otázky se mi honily hlavou když jsem seděla v tramvaji a mířila na místo setkání.

Poznala jsem ji hned, zamířila k ní a s úsměvem jsme se pozdravily. Už tehdy mi něco říkalo, že to bude dobrej den. Co byste chtěly dělat s bloggerkou? Co? No nakupovat, jasný, že jo. Ale s prázdným žaludkem to moc nejde. Naše společná cesta tedy vedla na sushi a polévku (příště jdu do té polévky taky! :)).

Po více než hodině strávené v bistru jsme se rozhodly pro nákupy, hned při první zastávce v obchodě s Bione cosmetics naše peněženky zaplakaly. Jako další přišel na řadu nálet na Rossmanna a DM, jak jinak. ;) Strávily jsme pěknou dobu konverzací o různých produktech a po naplnění kabelek a vyprázdnění peněženek jsme se usadily v kavárně.

Celý den provázela konverzace o kosmetice, blozích, bloggerkách, čtyřnohých miláčcích a o nás dvou. Za celé čtyři hodiny se nám ani jednou nestalo, že bychom na sebe jen koukaly a nevěděly co říct, spíš jsme chtěly pořád mluvit obě, řekly jsme si toho hodně, ale stejně to není všechno.

Těmito věcmi Péťa mě a mé pejsky obdarovala :))
Nečekala jsem, že si tolik padneme do oka. Mám pocit, jako bych Péťu znala už strašně dlouho. Smějeme se stejným věcem, máme stejné názory, líbí se nám stejné věci a zkrátka jsme naladěné „na stejné vlně“. 

Z blogerského srazu jsem si odnesla kromě velkého množství energie a dobré nálady i dárečky. Péťa mě potěšila úžasně vonící svíčkou, vzorečkem kondicioneru John Masters Organics, božsky vonícím olejem Balea a pamlskem pro mé chlupaté lásky. I ona ode mě pár maličkostí dostala a doufám, že byla spokojená. ;)

Můj úlovek z Bione :)
Chtěla bych jí tak i tady veřejně poděkovat za krásně strávené odpoledne a moc hezké dárečky. :)

Pozn: Článek jsem psala v MS Word a blogger nějak nechce akceptovat písmo. Tak se omlouvám. :(

11 komentářů:

  1. Moc hezké. :) Je super, že jste si tak padly do noty! :)
    (Mimochodem, když vkládáš odněkud odjinud text do článku, doporučuju kliknout na pravé myšítko a dát možnost "vložit jako prostý text", mělo by to zrušit výchozí formátování. ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám hroznou radost. :)
      Děkuju moc za úžasnou radu, zase jsem o něco chytřejší. :)

      Vymazat
  2. To je pěkné, že jste si tak sedly, tebe i Peťu mám ráda a sleduju vás s radostí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší, Sabi. My tě taky máme rády. :)
      Třeba se v budoucnu povede větší sraz a uvidíme se všechny (na to u nás včera taky přišla řeč a možná něco pochystáme, uvidíme, uvidíme..:))

      Vymazat
  3. Jee to je hezké :) Dvě mé oblíbené blogerky na tahu. Jednoho krásného dne se potkáme všechny (přinejmenším v blogerským nebi :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky vy mi děláte radost! :-) Taky tě mám moc ráda :-) Já doufám, že se potkáme i dřív. :-D ;-)

      Vymazat
  4. Já moc děkuji za krásné odpoledne. Strašně jsem si to užila a rozhodně to budeme muset zopakovat! :-*

    OdpovědětVymazat
  5. Jůůůů, takové blogerské randíčko :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Hned jsem si říkala, že mi ten krém něco připomíná, zvláštní :) https://www.google.cz/search?q=mandlovy+krem+dermacol&safe=off&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=1P0iU9PIO4fs4wTMo4DoBA&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=709

    OdpovědětVymazat