pondělí 24. března 2014

A tak s Péťou reprezentujeme plzeňské blogerky

Naléhala na mě, že už bych jako konečně měla něco napsat, že nemá co číst. A tak tady to má! Přečte si sama o sobě. A vy si o ní přečtete taky. Pěkně na ní všechno napráskám! :)
O svém prvním blogerském srazu jsem vám psala tady. Stalo se nějakou náhodou, že se v Plzni sešly dvě blogerky, kosmetické nadšenkyně. 

Sešly jsme se jednou.. Sešly jsme se podruhé.. Potřetí.. Potom už jsem přestala počítat. 
A pokaždé vybrakovaly Rossmanna, DMko a udělaly tržbu v CrossCafe! 
Tyhle podniky by bez nás krachly. 
Za ten měsíc co jí znám, jsem utratila strašně moc peněz. V březnovém Sečteno podtrženo se máte opravdu na co těšit. :) 


Na první schůzku jsem šla mírně sakra hodně nervózní, představovala jsem si, jak bude Péťa dokonale oblečená, učesaná, nalíčená a já budu vedle ní jak ošklivý kuře (nebo káče, teď nevim jak to je). 
To ona byla, ne že ne. A já byla to káčátko. 
Jakmile jsem ji spatřila, věděla jsem, že to bude mega velký přátelství a že společnou řeč najdeme. 
Při dalších schůzkách mě nervozita opustila a já se na tu holku pokaždý fakt těším. 
Konečně jsem totiž potkala někoho, kdo se mnou stráví hodiny v drogeriích a nebude vedle mě nervózně přešlapovat a podivovat se nad tím, proč už dvacet minut stojím u jednoho produktu, prohlížím si ho a nic neříkám. 
Já prostě přemejšlím! A Péťa mě chápe (dělá to totiž taky).  

Ani jedna neumíme kultivovaně jíst. O tom jsme se už stihly přesvědčit. 
Já jsem se ztrapnila hned při první návštěvě restaurace, když jsem rozklepanou rukou držela v hůlkách kousek sushi a druhou rukou zuřivě gestikulovala a vysvětlovala Péťe, jak že je ten arganovej olej boží (nebo tak něco). A sushi mi samozřejmě spadlo do omáčky, že jo. 
Péťa se předvedla dnes, když se snažila dokonale vypadající tvarohovej dortík ukrojit vidličkou a ten se rozhodl, že na stole mu bude vlastně mnohem líp, než na talíři. :)

Nesnášíme se navzájem. 
My se fakt nemáme rádi. Za jedno společné odpoledne si tuto větu zopakujeme hned několikrát. 
Každá máme jiné kosmetické zkušenosti a když něco vidíme v obchodě, snažíme se tu druhou přemluvit, že danou věc prostě musí mít. 
Proto má Péťa teď doma například arganovej olej a já tvářenku od Maybelline. 


Každá máme svojí úchylku. 
Zatímco já jí pokaždé náležitě upozorním na projíždějící policejní auto, nebo procházejícího policistu, ona mě naučila hledat mini coopery. A takhle nějak se vzájemně doplňujeme. 
Je naprosto normální, že při běžné (kosmetické) konverzaci se najednou ve větě spontánně objeví slovo "Policajti" nebo "Mini cooper". Hovor končí a následujících několik sekund jsme každá myšlenkami trošku jinde. 

Má ráda stejný blogerky jako já. 
No nebojte, taky jste neunikly našemu hovoru, chválíme vás, myslíme na vás a v hlavičkách plánujeme nějaký srázek, protože vás hrozně chceme poznat. :)

Fotíme si jídlo.
Všichni kolem mě to nesnáší a nechápou proč to dělám. Musím fotit na tajňačku. S Péťou pokaždý, než začneme jíst, vytáhneme mobily a jídlo řádně zdokumentujeme. A přijde nám to naprosto normální. :D

Jí polívku hůlkama. 
No nevěřila jsem tomu, dokud jsem to na vlastní oči neviděla, ale ono to fakt jde. A přísahám, že lidi na ní vůbec nekoukali divně, je to asi naprosto normální. 
Polívka byla s nudlema, ale řekla bych že u písmenkový by to bylo asi složitější, každopádně zajímavý. :D

Takže asi takhle nějak to s náma vypadá. Hrdě reprezentujeme komunitu plzeňských blogerek (nás dvou) a to nakupováním v drogeriích, hodinami tlachání o kosmetice a samozřejmě jídlem! :) 

16 komentářů:

  1. Dortík na stole, sushi přesolené z omáčky :D Holky jste fakt dobré! Je super, že jste se takhle našly ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme se opravdu hledaly, Klári. :D

      Vymazat
  2. Vy jste teda dvojka k pohledání! :D Jsem moc ráda, že jsem s Váma mohla na pokec, alespoň takto virtuálně. Bylo to dost super, i když Vašim osobním setkáním se to asi nevyrovná. A to je dobře ;). Užívejte!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evelíno, jsme rády, že se ti s námi líbilo! :-)
      Doufám, že se někdy potkáme i osobně :-)

      Vymazat
  3. Vypadá to, že prezentujete náležitě. ;))
    Akorát jsem z vás zase dostala hlad. :D Mimochodem, Mini coopery hledám taky! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si dej nějakou dobrotu, An. ;-)
      Tak to tě teď bude chtít Péťa poznat ještě víc :-) A já samozřejmě taky :-)

      Vymazat
  4. Já se na tebe také pokaždé těším !!! My se prostě fakt asi hledaly, až jsme se našly :D Dokonalý nakupovací parťák, ale moje peněženka naše srazy nemá vůbec ráda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to říkám taky! :-D Ta moje taky ne, ale ještě to doufejme chvíli vydrží :-D

      Vymazat
  5. To je osudové blogerské přátelství!
    Napište článek spolu :) Takový váš tradiční rozhovor :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je hodně zajimavej nápad, Clarky! :-) Proberem to, díky za nápad :-)

      Vymazat
  6. Jen tak dál holky, je super když člověk narazí na někoho, komu nemusí vysvětlovat svoje "úchylky" ;o)

    OdpovědětVymazat
  7. mě čeká 1. schůzka zítra! juchuuu, krásný blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si to pořádně užij :-)
      Děkuju moc :-)

      Vymazat