středa 12. března 2014

Střípky posledních (slunečných) dní

Dnes jsem tu po delší době zase s takovým tím důležitě nedůležitým článkem o tom, jak to u mě vypadalo posledních několik dní, co se dělo, nedělo a všechny ty další informace, které mám dnes na srdci. Takže nejlépe uděláte, když si rozbalíte sušenky, uvaříte kafe a pustíte se do čtení. :)

Celý tenhle článek vzniká vlastně z jednoho prostého důvodu - děláte mi radost!
Před pár dny mi rapidně vzrostlo číslo pravidelných čtenářů, průměrná návštěvnost blogu byla několikrát znásobena a mě to vážně potěšilo. Já vím, že za to všechno může Sabča, která mě vychválila v článku. Takže velké díky patří také jí. :)


Skoro jsem si ani nesnila, že by číslo mých pravidelných čtenářů mohlo být vyšší než 50. Mám to dokonce napsané na své "snové nástěnce" a vy jste mi to splnili. :) Je čas zamířit ještě výš (do nekonečna a ještě dál!). A až překročíme stovku, garantuju vám opravdu velkou Giveaway! :)

Díky mé velké radosti z toho, jak blog pomalu roste, díky vašim komentářům se mi v hlavě rojí další a další článko-nápady. :) Momentálně se snažím vzpomínat na všechny vtipné historky, protože ty u vás mají ten největší úspěch a já chci, abyste se zase mohli smát. :)

Druhá informace se týká mého zdravotního stavu (ježiš to zní tak vážně).
Díky školním osnovám a tudíž tréninku volejbalových přihrávek v tělocviku jsem si vysloužila podvrknutí kloubu na čtvrtém prstu levé ruky (odborně distorze). A články se mi píší poněkud složitě.
Doufám, že se mi prst bude dávat pomalu dohromady, protože pokud ne, je taky možné, že mi obvaz na ruce vystřídá na čtyři týdny dlaha nebo ortéza.
Ale nebudeme předbíhat. ;)


Když tak nad tím přemýšlím, víc vám toho říct vlastně ani nechci, měla jsem z blogového rozkvětu takovou radost, že jsem vám to prostě musela oznámit. :) Příští článek už bude mít nějakou hloubku a nebude to jen směska řečí, slibuju. :)

8 komentářů:

  1. A very interesting and nice blog.
    Greetings from Portugal

    Paulo Gonçalves
    http://viajaredescobrir.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Au, tak to posílám ozdravné vibrace až k Tobě, ať se Ti pacinka dá brzy dopořádku! :)
    A jinak gratuluju k úspěchům, je to super a jen víc a víc! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. To je mi líto, co se Ti stalo s rukou. Rychle se uzdravuj se pořádně, těším se na články! A gratuluji k tolika čtenářům! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Klárko :-*
      Nejpozději v pondělí k Tobě dorazí i mailík :-)

      Vymazat
  4. Milá Domi, gratuluju ke krásným číslům, jsi šikulka! A posílám veliké pofoukáníčko na tlapku :-*

    OdpovědětVymazat