sobota 19. dubna 2014

Mám stop stav, tak alespoň sestavuji wishlist

To je tak, když najdete blogerku v tom samém městě, kde se pohybujete vy.. 
Jestli jsem doteď utrácela za kosmetiku, tak teď jsem doslova začala peníze vyhazovat po hrstech. Co jsem se začala scházet s Péťou, neustále mám prázdnou peněženku, zatímco moje polička v koupelně se začíná plnit. 

Ukázalo se, že finanční krizí neprocházím jen já, ale i Péťa. A tak jsme se na posledním srazu domluvily, že na duben si hodíme stop stav. Chtěly jsme vám všem ukázat, jak jsme pěkně sehrané a vydat hned 1.4. článek o naší nenakupovací domluvě. Ale to samozřejmě neklaplo, že jo. Jsme prostě slibotechny obě dvě. ;)

Už je to půlka měsíce a já neustále frajeřila jak to všechno pěkně zvládám. Ale pak jsem začala pročítat články u Mitsuuko de Ak. A to byla zase jednou chyba.. Dnešní wishlist by se dal skoro nazvat "Wishlist podle Mitsuuko". 



Balm Balm odličovací balzám - Na ten mě nalákala právě výše zmíněná Péťa. Balzámek má naprosto dokonalou lahvičku, to balení se mi fakt líbí. Kromě toho má ale i skvělý obsah. Odličuje moc hezky, obličej hydratuje. A voní jako studentská pečeť, chuťově jí sice moc nefandím, ale vůně je skvělá. :)

Trilogy toner - A za ten už může Mitsuuko. Její článek o Trilogy mě natolik dostal, že jsem se hned vydala na stránky Feelunique a zkoumala co tahle věcička vlastně umí a kolik za ní dám. Tonikum prostě potřebuju a tohle je tak chválený a nevysušuje, no přesně pro mě. :)Na (ne)štěstí na feelunique prodávají i Balm Balm, takže žádný platby navíc za poštovný. Ještě ušetřím! :D

Trilogy Rosehip oil - Šípkový olej je prej snad ještě lepší než Arganový. To znamená že ho musím zkusit. Pro mě je totiž arganovej olej opravdu zlato a nedám na něj dopustit. A když někdo říká, že je něco lepší, nesmí mi to uniknout a hned to musim testnout. :)

Žínky.. No jasně.. Já fakt doma nemám žádnou žínku a obličej utírám vatovými tamponky, papírovými kuchyňskými utěrkami a nebo klasickým ručníkem. Jo, můžete začít kroutit hlavou a opovrhovat mnou, jsem fakt málo vybavená. 


Ajurvéda! Třikrát hurá. 
Kdo by to řekl, že to bude opravdu tak skvělé.. Ale Mitsuuko říká, že je to naprosto dokonalý a že s používáním těchto výrobků budu pořád vypadat oslnivě. A Mitsuuko já věřím! :) 
Původně jsem chtěla objednat jen poslední výrobek na obrázku - Mysteribath (směs Embeliky, Aloe vera, pistácie a dalších mnoha bylin). Ale prej potřebuju všechny tři prášečky, tedy Multani Mati (ajurvédská hlinka) a Neemový prášek. Maska ze směsi Neemu a Multani Mati je prý kouzelná. :) 


Poslední věc na kterou si brousím zuby a samozřejmě jsem ji zapomněla zakomponovat do koláže je minerální make-up. A za ten taky může Mitsuuko! Přírodní péče je mi asi úplně k ničemu, když na pleť pak hodím make-up nebo BB napráskané silikony a parabeny, že jo.. 
Moc se mi líbí velká škála odstínů, které Everyday Minerals nabízejí, ale vůbec se nemůžu rozhodnout, který vybrat. Podtóny jsou pro mě španělská vesnice. Vidím to tak, že vyberu pár vzorečků s neutrálním podtónem a bude vyřešeno.. Nemám totiž ani tušení jak svůj podtón rozeznat. 

Co si do své kosmetické sbírky chcete pořídit vy? :)

6 komentářů:

  1. Hezké, jsem na tom podobně a to ani nemám žádnou kámošku blogerku. A taky pořád nemám peníze, no to je jedno. já bych si přála pořídit nějaký dobrý krém na péči o pleť, na mastnou plet a také na vrásky, ale pořád nevím jaký a jakou značku..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, tak to jsem ráda, že v tom nejsem sama. :)
      Pokud nechceš do krému hodně investovat, zkusila bych Alverde, krémy mají docela fajn. :) A nebo zkus sáhnout po Karlu Hádkovi, jeho kosmetika je takový malý poklad. :)

      Vymazat
  2. Taky vděčím Mitsuuko za občasný průvan v peněžence :o)) ale stejně tu holku miluju :o))
    S rozpoznáním podtónu je problém, já to poznala prostě tak, že jsem si koupila makeup, vypadala s ním divně, koupila jiný, vypadala ještě hůř... a tak pořád dokola, až jsem si porovnala odstíny všech vyřazených makeupů a došlo mi, že jsou všechny do růžova.. :o)
    Neutrálním podtónem nic nezkazíš, ale nejlepší je objednat si celé spektrum vzorků a zkoušet.. jinak se to zjistit nedá.. tak hodně štěstí s hledáním! :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jí miluju, Enko. I kdybych měla kvůli ní ohlodávat kořínky, na její doporučení nakupovat nepřestanu. :)
      To bude asi nejlepší způsob, aneb metoda "pokus omyl". :) Děkuju moc, snad ten svůj taky brzy najdu. :)

      Vymazat
  3. já ti dám,že kvůli mně utrácíš. Já nevím, kdo nás vzal do to bio obchůdku V Šipce a do Bioplanety :D tak na mě to, má milá, neházej :D jinak moc pekný wishlist. Já mám krom Ajurvédy zkušenosti se vším a je na čase uspořádat naši seanci a jít podpořit plzeňské kavárníky. Přinesu ti pár maličkostí na ozkoušenou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ehm..:D A kdo chtěl do Herbia pro olej? No ty :D
      Už zase mě budeš zásobit vzorečky? :) Zbožňuju tě! :) Taky pro tebe budu muset něco vymyslet. :) Senaci domluvíme.

      Vymazat