pondělí 5. května 2014

Formujeme postavy I.

Krásný pondělní den, mé milé. :)

Pokud mi tahle frekvence přispívání vydrží, květen bude velice produktivním měsícem. :) Ale nepředbíhejme, všichni totiž víme, jak to se mnou a přispíváním je. Když jsem to tady teď napsala, k dalšímu článku se určitě dostanu tak za týden a ještě budu ráda. 

Dnes bych vám ale chtěla říct, jak to bude s Fitness motivační výzvou, kterou jsem si jedno odpoledne vymyslela, impulsivně sepsala článek a vlastně ani nečekala, že by se k ní někdo připojil. Vy jste se ale rozhodly, že mě v tom nenecháte, ale začnete makat spolu se mnou. Všechny jste mě moc mile překvapily a já mám tak ještě větší chuť začít něco dělat. 

zdroj
Nečekala jsem, že se vás zapojí tolik, původně jsem chtěla těm pár slečnám napsat mailík, ale díky větší účasti si fitness výzva zasloužila celý článek. 

Začátek výzvy bych ráda datovala na dnešní den, pěkné datum 5.5. mi hraje do noty. :) 

Kolikrát týdně budete cvičit, co budete cvičit, jak dlouho. Všechno je jen a pouze na vás. Každá si můžete zvolit svůj individuální a originální cvičební plán. Stejně tak jídelníček. Nebudu tady určovat žádná pravidla, protože každý preferujeme jiný způsob cvičení, jednomu sedí tohle, druhému tamto. 

Pokud se vám bude chtít, můžete mi v průběhu cvičení posílat emaily s vašimi pokroky. Co jste kdy cvičily, co vás bavilo, co naopak ne, jaké dobroty jste si vařily a vlastně mi můžete sdělit vše, co vás napadne. :) A to celé na email - Dominica.Droom@seznam.cz

Přesně za měsíc (6.5.) zde zveřejním svůj článek o tom, jak jsem cvičila já a jaké jsou mé výsledky. Když vám to nebude vadit, dala bych do jednoho článku také vaše poznatky, tedy jaký byl váš fitness měsíc. (Chápejte, abych si byla jistá, že jste se na to nevybodly..:))

Častější zprávy o mých cvičebních pokrocích budu zveřejňovat na FB stránce blogu, abych to tady příliš nezaplnila fitness články. :) A nebo vám to samozřejmě můžu sdělit v mailech, to už je pouze na vás. :)

Na začátek mohu samozřejmě doporučit Jillian Michels, tu asi všichni znáte, ale není to cvičení pro každého, víme. Další pomocníci v cestě za krásnou postavou jsou určitě Bob Harper nebo Hanka Kynychová. Jako báječnou stránku s mnoha radami bych označila www.fithall.cz. :)
I vy mě můžete inspirovat svými cvičebními tipy. :)

Tak s chutí do toho, mé milé a krásné spojenkyně. :)

Vstříc krásným postavám! :)

14 komentářů:

  1. Škoda, že jsem takový lenoch, že se do žádnéh pohybu nepřekecám :( Já mám v plánu jen zlepšit si jídelníček. Necpat se neustále smaženejma a tučnejma jídlama. Přestat pít sladký limonády a omezit alkohol. Jinak žádnou drastickou změnu se svými 50 kily nepotřebuji. I když některé svaly by to chtělo zpevnit.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsi mě přesvědčila, dnes se změřím a budu si psát deník (a zapíšu si tam i včerejších 70 km na kole ;) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost, Klári! :)
      Úžasnýý! :)

      Vymazat
  3. Paráda :) budu ti posílat fotky svých obědů :-) jo a počítá se, že jsem cvičila minulý měsíc? Už mám činky i posilovací gumu, takže se do toho dneska vrhám po hlavě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se těším, načerpám inspiraci. :) To víš že jo, všechno se počítá. :) Jen do toho! :)

      Vymazat
  4. Se spojenkyněmi jde vždycky všechno lépe! :) Já teda asi své pokroky začlení do obvyklých mailů... :)) Tak do toho, dámy! :) Jsme krásné a budeme ještě krásnější. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, budu se těšit, An. :)

      Vymazat
    2. Tak teď se spíš těším já, a pořád nic... ;)

      Vymazat
  5. dnes už jsem měla dietnější jídlo, cvičit nezvládnu, není mi dobře, ale pustím se do toho

    http://beautybylucka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvěle Luci, chválím. :) Začni až se budeš cítit dobře.

      Vymazat
  6. Chystám se zdravě jíst, pít vodu s citronem a pokud Jenda dovolí chodit na častější procházky, víc nedám.

    OdpovědětVymazat