neděle 25. května 2014

Už zase potřebuji vaše rady :)

Krásný den, mé milé. :)

Jsem sice člověk narozený v zimním měsíci, ale miluju léto. Když mě ráno budí paprsky svítící do pokoje, hned se mi líp vstává a mám chuť se usmívat. Do nového dne mě dokonale nastartuje běh a energie se mě drží až do večera. :)

Spolu se sluníčkem přichází ale i určité trablíky a já jsem se vás zase rozhodla vyzpovídat a poprosit o nějaké rady. :)


Přírodní opalovací krémy
Můj zelenej mozek zavelil a rozhodla jsem se vyměnit přírodu za chemii všude kde se dá. Letos poprvé bych ráda vyzkoušela přírodní samoopalovák od Lavery, na který jsem četla slova chvály. Ale ráda bych chemické opalovací krémy a oleje nahradila těmi přírodními, máte nějaký tip? :)

Antiperspiranty
Patřím do kategorie těch, na které jsou obyčejné antiperspiranty slabé a těžko hledám něco účinného. A když to má být ještě bez hliníku? To se zdá jako sci fi. Jaký antiperspirant byste mi doporučily, abych neděsila své okolí mokrými fleky na triku? ;)

Ochrana obličeje
Jaké krémy na obličej používáte v létě? Vždycky mi nějaké SPF bylo naprosto ukradené, neměla jsem tušení k čemu je. Ale když jsem absolvovala analýzu pleti, bylo mi řečeno, že mám zárodek pigmentové skvrny a když nebudu pleť před sluníčkem dostatečně chránit, nemuselo by to dopadnout dobře.. Tak se podělte o své rady. 

Vlasy a sluníčko
Celou dobu jsem se tu bavila o ochraně těla a obličeje před spálením, neměla bych ale zapomínat ani na vlasy. Ty jsou sluníčkem také hodně zatěžovány a vysušovány. Čím je udržujete v kondici? 

Víc otázek mě zatím nenapadá, když si na něco vzpomenu, zeptám se v dalším článku. V komentářích se ale můžete poradit klidně i o další zaručené letní tipy z jakéhokoli odvětví, na všechno jsem zvědavá a všechno beru. :)

Pod čarou bych se ještě zeptala, jak vám to jde se cvičením? Co cvičíte, co papáte a jak se daří? Vidíte výsledky? :)

21 komentářů:

  1. Samoopalovák od Lavery schvaluji :) Zrovna mám v plánu o něm příští týden napsat článek. Je to opravdu znát hned po prvním namazání. Chemii už bych na sebe taky nedala. Antiperspirant stále hledám, teď mi má přijít Eco cosmetics, jestli ani ten mi nesedne, budu se muset vrátit k chemickým hliníkovým :/ S krémem ti neporadím, já mám venku vždy makeup a ty SPF mají. A na vlasy rozhodně před mytím používám kokosák. Jinak to slunce nějak neřeším dokud vyloženě nepojedu třeba k moři.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna mi došel kokosák, je čas pořídit nový. :)
      Děkuju za názor, Sabi. :)

      Vymazat
  2. No tak to je výborný "článek", protože s většinou z těch otázek si sama zrovna lámu hlavu :) Akorát ty vlasy neřeším, ty mám zdravé až až...
    Ale o přírodním opalováku jsem četla u Míši na Kiss a bee - možná tam má uvedený návod k přípravě, to si nejsem jistá, ale zmiňovala, že ho zařadí do prodeje, tak stále čekám a čekám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na výrobu si zatím moc netroufám, tak si taky počkám. :) Děkuju. :)

      Vymazat
  3. Mno, abych to tak řekla... Když na něco přijdeš, určitě se o to potom poděl, protože tohle by mě taky zajímalo!
    Na obličej by jinak mohl být fajn i právě makeup s nějakým faktorem, ale jinak spíš nevím, já se roky mažu Biodermou, moc přírodní to teda není, ale zase co do ochrany to funguje fajn. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Biodermu už jsem slyšela hromadu chvály, že bych ji nakonec dala šanci? :)

      Vymazat
  4. No to je otázek :) Samoopalovák jsem nezkoušela, na mě tyhle věci stejně nefungujou, vyhazování peněz :D Na vlasy si v létě navíc patlu oleje do konečků - momentálně mám olej do vlasů od alverde, osvědčil se mi i na bazénech, po sprše trochu oleje do vlasů, a chlór je neohrožuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fáákt? Já už po něm pokukovala v drogerii.. Hmm, když ho chválíš ty, tak to ho potřebuju. :))

      Vymazat
  5. Tak nad přírodním opalovákem jsem o víkendu taky přemýšlela, snad se někdo ozve a něco nám doporučí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napadá mě, že Hádek má nějaké oleje. :))

      Vymazat
  6. Achjo, v tomhle ti nemám jak poradit, jinak mamča má pigmentové skvrny a v létě ji to naskáče šíleně moc, takže by se nějaká rada určitě šikla. Já spiš budu mít co dělat s tím, abych tu svoji extra bílou kůži opálila nějak normálně :D

    OdpovědětVymazat
  7. Co se ochrany proti sluníčku týče, mám děsně ráda Daylong. Mají hodně vysoký SPF a hlavně fakt vydrží, dokonce i ňáký to koupání a přirozeně i pocení. A na vlasy stejně jako Claire používám oleje a taky když si umyju vlasy a trochu je vysuším, dám si na konečky trochu obyč balzámu, co běžně používám, rozčešu a nechám uschnout. Vlasy se potom lesknou, netřepí a jsou mnohem příjemnější na dotek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víckrát jsem slovo vlasy už použít nemohla :D

      Vymazat
    2. Určitě detailně prozkoumám Daylong, děkuju, Leni. :)

      Vymazat
  8. Necvičím, bude ze mě tuleň :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Já se nedávno nadchla pro přírodní výrobky na Fleru od prodejkyně essence. Vše si míchá sama a je to čistě přírodní. Složení popisuje u každého výrobku Má tam moc kladné hodnocení a vychválila mi ji i spolubydla mojí kamarádky. Objednala jsem si pár olejíčků, balzámy na rty, pleťový krém a mimo jiné i přírodní deodorant a tuhý parfém. Skvělé jsou prý i šampony, ale ty jsem zatím nebrala. Tak dám potom vědět, až ozkouším. :)

    Btw. V pátek a sobotu jsou v Plzni Středomořské trhy, to by tě mohlo zajímat. ;)

    http://shadow-88.blogspot.cz/2014/05/festival-stredomorskych-chuti-vuni.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, nedávno jsem na ní na Fleru taky narazila a přemýšlím nad nějakou objednávkou, děkuju za doporučení. :) Určitě dej vědět. :)

      Vymazat
  10. Na pocení doporučuju Driclor, je tedy plný chemikálií, ale je to prostě jediný přípravek, který mi pomohl. Potila jsem se jako blázen, sotva jsem došla na zastávku, byla jsem celá zpocená. Stojí cca 220 kč, zpočátku jsem to aplikovala týden v kuse, pak 3x týdně, později 1x. Teď už ho vůbec nepoužívám, naposledy jsem ho použila cca před 3 měsíci. A je to neuvěřitelná úleva...
    Na vlasy a celkově pleť můžu doporučit kokosový olej, je přírodní, nic chemického a ta vůně! Má všestranné využití-do kuchyně, na masáže, vlasy, pokožku, bělí zuby apod..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On pomáhá takhle dlouhodobě a zmírňuje pocení? To jsem nevěděla. :) Kouknu po něm, ale ta chemie mě pořád trochu děsí..:/

      Vymazat
  11. Obávám se, že Ti moc neporadím, v létě se potýkám s podobnými problémy a také jsem ještě nenašla jejich řešení. Respektive jsem se o to ani aktivně nesnažila :D Samoopalovacím krémům příliš neholduji, protože jsou podle mě chemické dost...
    Ovšem ohledně antiperspirantů bych pro Tebe měla zajímavý tip. Sice se nejedná o antiperspirant, nicméně vynález je to skvělý - je to deodorant od Dr. Nona se solí z Mrtvého moře. Začala jsem ho používat asi před rokem, ze začátku to byla hrůza, moc mi nepomáhal a také zrovna nevoní tak hezky, jako jiné deodoranty, nicméně vydržela jsem to a pročistil se mi krásně lymfatický systém, méně se potím a hlavně (když to řeknu tedy nechutně) tím, jak tělo pročistí, eliminuje i zápach potu. Takže tohle jednoznačně můžu doporučit, jen se tedy prokousat přes to pročišťovací období :) Antiperspiranty totiž akorát póry a lymf. cesty zanáší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi zlatíčkoo! :)) Píšu na seznam a musím prozkoumat. :)

      Vymazat