čtvrtek 12. června 2014

O mně a o Vás - Vaše blogy

Když jsem s blogem začínala a byla vděčná za prvních pět pravidelných čtenářů (a přišlo mi to jako děsně velký číslo!), nedokázala jsem si ani ve snu představit, že bych tady mohla potkat tolik skvělých lidí, se kterými mi bude fajn, budu si s nimi rozumět a že jednou dosáhnu i na krásné číslo sedmdesáti pravidelných čtenářů (terno, co?)..

Nesetkala jsem se s tím, že by se tady do mě někdo ostře pustil, odsuzoval mě a byl zlý (to bych mu taky neradila! Nebo si ho ten můj budoucí namakanej polda najde).. Chodí mi sem samí fajn lidé a v Pelíšku tak vládne klidná a pohodová atmosféra. Za ten necelý rok co tu s vámi jsem se zde našlo mnoho báječných lidí. S některými z vás jsem si sedla méně, s jinými více, ale všichni jste neskutečně milé a v pohodě.

V dnešním článku jsem se rozhodla jmenovat pár blogerek ke kterým jsem si našla cestu. A ony ke mně snad taky (doufám, že žádná z nich nemá mou fotku pověšenou na dveřích a netrénuje na ní šipky..). Jsou to holky, které čtou mé články, já čtu jejich, ony komentují, radí a já vím, že mi věří. Z celé té komunity ve které jsem, která je kolem Pelíšku, jsem z vás všech blogerek nejmladší s nejmladším blogem, ale vy mě i tak berete a oceňujete moje články, což je neskutečně fajn! :)


Nebudu to tady ale dál okecávat a už se konečně pustím do jmenování jednotlivých blogerek. Zase se tady dojímám a mohl by z toho vzniknout článek na celý odpoledne (a to nechcete)..
Aby nedošlo k nějakému nedorozumění - Jmenováno je jen pár blogerek, v záloze je vás samozřejmě víc a časem se tenhle seznam třeba aktualizuje a změní. Ale momentálně mám nejblíž k těmto slečnám. 

Tak to vezmeme pěkně zleva. Neustále upravená a krásná semetrika Missy, lajkla mi pár příspěvků na Instagramu, začala mě sledovat, já jí pak taky.. Za chvíli se mi objevila na blogu jako pravidelný čtenář a pobavila jsem jí svým postem o policajtech (fakt nechápu, čemu jste se všichni tak smály.. Víte jak trapný to bylo? :D), jak mi řekla v komentářích. Jo, ta holka prostě ví, jak na mě. Je hodná, lajkuje, chválí.. To je přístup! Naprosto si mě získala :)

Nevím kdy to přišlo, ale zabrousila jsem na Sabčin blog, nebo ona na můj? No to není důležitý.. Zmínila se o mě v článku a označila mě za novou Lucii! A za to jí budu do smrti zbožňovat, protože Luc. to je elita a Sabča si myslí, že to můžu dotáhnout na její úroveň. Ona je prostě boží! :)

Ve výčtu best of blogerů nemůže chybět členka dvoučlenné posádky společnosti "Plzeňské blogerky s.r.o.". Od prvního setkání bylo jasný, že my dvě si do noty prostě padnem! A teď se o tom přesvědčujeme každý týden na společných dýcháncích. :)

Kdo ví, jak a kde na mě An. přišla, ale neunikne jí žádný můj článek a jak jsem z emailů zjistila, je to fajn maličkosti milující slečna. Věčná optimistka. Mám jí opravdu ráda! :)

Moničku ještě neznám úplně dobře, ale je to inspirativní vegetariánka, mimochodem skvěle vaří. Každý její komentář má váhu, ví co chce říct a je to sympaťanda. A víte co? Píše mi do komentářů srdíčka! A já jí za to zbožňuju! <3

Co říct o Chroustíkovi? Kdo nezná Bebe, jako by nebyl. :) Neustále se lámu nad jejíma článkama a snažím se naučit tu jejich moravskou mluvu, protože se mi to fakt líbí. A víte co nejvíc? Když nějakou hláškou rozsekám já jí, to mám pak ego že to tříská dveřma.. Bebe se tváří že na Pelíšek nechodí, byla jsem na ní naštvaná za to, že nekomentuje (pšt..!), ale ona všechno víí. Ví kdy a co jsem psala, kdy bude Pelíšek slavit narozeniny.. A dá se s ní skvěle mluvit! :)

Kamilku a její purple ice cream znám jen chvíli, cosi jí prsklo až do Pelíšku a ona čte a líbí se jí u mě. A mně se líbí u ní, přišla právě v pravou chvíli. Kdo je Kamča? Češka, která se vypravila do Katalánska jako Aupair! :)

Moje srdcovka.. <3 Evelinka byla mým prvním pravidelným čtenářem a jako mladou blogerku si mě vzala pod svá křídla a já jí nazývám tou nejlepší blogovou maminkou. Vždycky je první, kdo mi lajkne příspěvek na Instagramu a i když nekomentuje, stejně čte a já vím, že mě má ráda. Stejně jako doufám ona ví, že já čtu jí a mám jí moc ráda! :) Nedám na ní dopustit, díky ní jsem letos nasbírala dvě jedničky z češtiny..:P

U Klárky jsem jako doma. Už je to nějakou dobu, co jsme na sebe narazily. A ona je moje starší kopie. Se stejným smyslem pro humor, tý dekorativce toho moc nedá (ale bacha, má sadu štětců a já ne), i když mě v životě neviděla, taky kouká po policajtech (kvůli mě samozřejmě) a v létě nebo v září se za ní určitě podívám. :)

A nakonec tu máme eM, Enku a jejich všední život. :) Stačila jedna návštěva u nich a já věděla, že to jsou ONY! Ty, ke kterým se budu ráda vracet. Milá eM je taková moje úžasná motivující maminka a Enka strašně fajn a vtipná osůbka, která mi taky přeje nějakého toho poldu. :)

Je to tak, mé milé. Celý internet teď ví, že vás zbožňuju a že mám ty nejlepší čtenářky na světě..:)
Doufám, že si nemyslíte, že jsem vás tady chválila nezištně. Doba je zlá a zadarmo ani kuře nehrabe.. A proto.. Očekávám velké hmotné dary před dveřmi a minimálně šestimístné příchozí sumy na účtu..! :D

21 komentářů:

  1. To je mily clanek, nektere znam, na ostatni mrknu a Tobe preji dalsi takove ctenarky a pohodu na blogu :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Hmotné dary, hm... Pošlu krabici štěrku, jo? :D
    Jinak moc milý článek, a těší mě být jeho součástí. ;) Některé ani neznám, tak jsem asi našla pár fajn blogů... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já věděla, že se vytasíš s něčím originálním :D No jasně! :D Hned Ti pošlu adresu :D Ale nešetři, udělám si příjezdovou cestu :D
      Ty bys nesměla chybět, An. :)

      Vymazat
  3. Jee to je hezkee, moc Ti dekuji za ty hezke slovicka:-) Posli cislo uctu, at Ti muzu poslat spoustu sestimistnych cisel:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neděkuj :))
      Jistě, nemusíš říkat dvakrát :D

      Vymazat
  4. Domi, to není fér! Nejen že jsi vtipná, převtipná, ale i neskonale milá. :) Moc pěkný článek. Děkuji ti za některé tipy na blogy. A veledar samozřejmě očekávej formou komentářů... takovou záplavu ti sem naložím... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příjmám další slova chvály! :D Ne vážně, děkuju :) Jsem ráda, že si to myslíš :) Tomu se říká výzva! :D

      Vymazat
  5. Teď sis ale naběhla! :D 7 z 10 jsou z Moravy/Slezska! :D A jedna je v cizině, takže to se nepočítá.A eMka s Enkou jsou dvě. Co z toho plyne?? :D (A můžeme na tebe mluvit moravsky, my to samozřejmě taky umíme!!! :D)

    Samozřejmě ti moc děkuji za zmínku, je to od tebe moc milé. Znám všechny krom Kamily, tak se k ní musím mrknout. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já věděla, že ten článek psát nemám! Sakra! :D No ale počkej, to znamená, že se můžete všechny sejít a vyrazit do Prahy :D Zatímco my bychom jely dvě a ještě bychom se ztratily :D To se vám stát nemůže! :D A moravskou mluvu uvítám i v Praze, alespoň upoutáme pozornost, že jo :D

      Nemáš vůbec za co, Tebe budu ctít do konce života, vždyť vííš :))

      Vymazat
  6. Domi, děkujeme! Já si přesně pamatuju, co mě přivedlo na tvůj blog, nebyl to článek nebo odkaz, ale prostě ten skvělý název :o) když jsem to viděla, napadlo mě, že kdo pojmenuje takhle blog, ten se mi bude líbit! A stalo se.. :o))
    A si piš, že ti přeju bezva poldu, dokonce, když nějakého hezkého potkám, tak si na tebe vzpomenu a říkám si hmmm, ten by se Domi líbil.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, Enko! :) Jsem moc ráda, že jsem nezklamala..:)) :*
      Ty jsi boží, fakt :D

      Vymazat
  7. ♥ ♥ ♥ ♥
    Odeslala jsem ti email. A moc děkuju!

    OdpovědětVymazat
  8. Tož já ti naplácám...však je půl 9 odpoledne a já se tady dojímám jak u argentinské telenovely :-) Děkuju ♥ PS: Hmotné dary nečekej, musí ti stačit ty dvě jedničky z češtiny ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky, vy mi dneska dáváte, dneska se nad hláškama lámu já. :D
      Zlato, vždyť jsem tě včera připravovala na nával chvály a hezkých slov. :-) :-*

      Vymazat
  9. Všechno vím, všechno sleduju... I když kolikrát potichučku za rožkem... :-D
    Pěkňučký článek, Domi! :-) :-*
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konkurence pro Sherlocka :-D
      Děkuju. :-* :-)

      Vymazat
  10. Je fajn, že máš své oblíbené...a my zase tebe.

    OdpovědětVymazat