pondělí 23. června 2014

Skvělá vlasová maska zn. levně a přírodně

Když jsem se měla poprvé sejít s Péťou, nemohla jsem přece přijít s prázdnýma rukama. Chodila jsem v DM kolem stojanů a přemýšlela, čím bych jí udělal radost, co by se jí mohlo líbit a hlavně, co doma ještě nemá (to bylo asi nejtěžší kritérium).
Obě jsme velkými nadšenci pro přírodní věci a tak jsem zkoumala nabídku Alverde. Nemohla jsem jí přece přinést krém narvanej chemkou od Nivea a nebo L´Oreal..

Hele, pěknej barevnej obal, vlasovka.. On jí někdo na nějakým blogu chválil.. Pěkně to voní.. No jasně, to je ono!
Ukázalo se, že jsem se vážně trefila, Péťa hned po prvním použití na masku pěla ódy a při pohledu na její dokonalý věci mi hlavou běželo jedno "Tohle musím mít taky!"


Vzala jsem Hydratační vlasovou kúru s aloe vera a ibiškem. Má ošetřovat a intenzivně hydratovat suché a poškozené vlasy. Rostlinný glycerin, panthenol a keratin vyhlazuje jejich strukturu a posiluje vlasová vlákna.

Složení:
Aqua, Glycine Soja Oil*, Cetearyl Alcohol, Alcohol*, Glycerin Stearamidopropyl Dimethylamine, Sodium Lactate, Lauroyl Sarcosine, Panthenyl Ethyl Ether, Panthenol, Hydrolyzed Corn Protein, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Soy Protein, Hibiscus Sabdariffa Flower Extract*, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Geraniol**, Limonene**, Citronellol**, Citral**
* ingredience pocházející z certifikovaného ekologického zemědělství
** z přírodních esenciálních olejů

Maska má tužší konzistenci bílé barvy, na vlasy stačí opravdu trošku. Produkt testuji už několik měsíců a mám pocit, že je 150 ml tubička bezedná. Alkoholu na třetím místě složení není vůbec potřeba se bát, není cítit ani znát.

Osobně jsem měla strach z vůně ibišku, ale jsem mile překvapena. Maska voní krásně kytičkově, nic přeslazeného ani přehnaného. Vůně je z vlasů lehonce cítit i po uschnutí. Vlasy jsou po masce jemné na dotek, vyživené a lesklé na pohled.

Za cenu do 100 kč tohle všechno určitě stojí. Tak pěkné vlasy, jako právě po téhle levné drogerkové masce, jsem dlouho po ničem neměla. Takže - udělejte nálet na drogerku, tohle prostě musíte mít! :)

11 komentářů:

  1. Fňuk tak tu jsem u nás neviděla. Měla jsem kdysy nějakou oranžovou, ale ta nebyla nic moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pořádně koukej, Sabi. U nás jí mají pořád. :)

      Vymazat
  2. Je super, jen mi tak nějak extra nevoní. Ale za ty účinky se to dá odpustit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak mě vyjímečně tahle fakt voní. :)

      Vymazat
  3. Tak přesně tohle je moje nejoblíbenější maska na vlasy :-) Z počátku jsem se toho alkoholu taky trochu bála, ale není tam nijak extra znát. Maska suprově hydratuje a zjemňuje a zároveň vlasy nezatěžuje.

    OdpovědětVymazat
  4. Jen co spotřebuju tu tunu vlasovky, co mi v koupelně padá z poliček, letím pro ni!! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, díky za tip, právě hledám nějakou masku na vlasy. Budu zase barvit tak budu muset napravit škody, které napáchám :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle ti v napravování škod pomůže :))

      Vymazat
  6. A co přesně s vlasy dělá? :) Jinak ale po ní minimálně mrknu,to určitě jo:)

    OdpovědětVymazat