čtvrtek 7. srpna 2014

Bloggerka nebloggerka, pořád člověk :)

Je naprosto neuvěřitelný, že už je dneska sedmýho srpna.. Mám pocit, že mi někdo vytrhal stránky z kalendáře a dělá si ze mě srandu.. Kdo z vás mě ujistí v tom, že se pletu a že je vlastně ještě pořád takovýho patnáctýho července?
No, ať je to jak chce, dneska si s váma chci povídat na téma nám všem blízké, na téma bloggerek..

Já sama jsem dřív trpěla dojmem, že bloggerky zákonitě nemůžou být normální lidé. Jak může bloggerka zkombinovat osobní život, školu, práci, starost o psa (nebo o manžela, to je podobný..) a ještě k tomu pravidelně sepisovat a zveřejňovat články? A při tom všem vypadá vždycky tak dobře!

Naprosto normálně chodim doma i takhle.. V pánským tričku a je mi hej. Beauty bloggerka? Ne, líný člověk
milující pohodlí..

A znáte snad lepší možnost, jak na to přijít, než do toho sama rovnýma nohama skočit a na vlastní kůži si to vyzkoušet? Založila jsem blog a začala psát, měla to bejt chvilková vykecávačka do éteru, kterou stejně nikdo číst nebude..
Nějak se to zvrtlo.. Vykecávám se už rok a jsou kolem mě lidi, co si říkají pravidelní čtenáři.. Na to zvláštní tlačítko odběru je možná donutil kliknout mafiánskej kamarád mého otce, když jim při tom držel zbraň u spánku.. A nebo že by to udělali dobrovolně? Blázni.. Nevěděli co je čeká!

Z pohledu lidí "tam venku" to vypadá jako hrozně jednoduchej a časově nenáročnej koníček.. To jsou lži, pamatujte si to, lži!
Jako koníčky už jsem měla různý věci, od hry na klavír, přes flétnu až ke kytaře, běhala jsem sprinty, hrála bowling, lezla po skalách.. Ale nic mi nezabralo tolik času, jako psaní článků..

Každopádně jsem ale zjistila, že to jakože zkombinovat jde, ale člověk si musí urovnat priority..
Třeba jakože to špinavý nádobí, který už tejden leží ve dřezu (a na lince, na stole a u postele), tam ještě nějakou dobu bude muset počkat, protože teď prostě musim napsat článek!
Nebo že nemusim strávit tři hodiny v kuchyni obrovskou gastronomií, stačí si udělat vajíčka, namazat rohlík, nebo osmažit topinku (můj manžel se mnou bude mít jednou krásnej život.. Možná bych měla zůstat jenom u toho psa.. Nasypu mu granule a je ticho.. Nejsem si jistá, jestli by polovička byla  nadšená, kdybych mu na talíř hodila hrst granulí a podala vidličku..).
A nebo taky, že to uklízení fakt tolik nespěchá, vždyť tak hrozně to tady nevypadá.. Stačí když to uklidím zítra, nebo pozítří.. (Nebo počkám, až to někdo přijde udělat za mě..)

Vrchol mého gastronomického umění vypadá asi takhle..

Takže jo, taky mi doma chcípaj kytky, protože jsem je prostě zapomněla zalejt, když jsem proseděla celej den u YouTube..
Nebojte, pes ještě pořád běhá kolem..

Chtěla jsem ale říct, že já jako bloggerka jsem taky naprosto normální člověk. Statut bloggerky mi vážně neprodloužil den, neprobouzím se ráno dokonale nalíčená.. Ale žiju pořád..:)
Připaluju doma jídla, sem tam se mi srazí nějakej ten pokus o dort, chodim doma rozcuchaná a v teplákách, nemám problém jít nenamalovaná do obchodu.
Jako všichni ostatní..:))

14 komentářů:

  1. To mi povídej! Zrovna včera jsem zjistila, že to nádobí už fakt nepočká, jelikož jsem si neměla do čeho uvařit čaj. Neriskuju ani psa, stačí, že mi zdechly 3/5 bylinek, které jsem vysadila, a kaktus už se půl roku tváří tak nějak stejně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klári, mně všichni říkali, že kaktus chcípnout nemůže.. Já to dokázala :D

      Vymazat
  2. Já spíš myslím, že ta upravenost holky dovedla k tomu psát kosmetickej/fashion/lifestylovej blog :) (než že by kvůli blogu byly furt tak upravený :) )

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, to mi mluvíš z duše.. Zrovna sedím nenalíčená s mastnou hlavou u počítače a celý den sepisuju články :D A ven občas vycházím taky v docela strašném, nepublikovatelném stavu.. ještě že je alespoň léto a tak díky opálení ten make-up ani není tak úplně potřeba :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nicci, tebe si v tomhle stavu neumím ani představit :D

      Vymazat
  4. Zrovna jsem přišla z práce, a přečetla tvůj článek. Prostě parádně odlehčený! :) Píšeše skvěle, hrozně ráda tě čtu, tak buď furt tak skvěle normální!!! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, tohle se tak krásně čte. :) Děkuju a budu se snažit. :) (Kdybych se začala chovat zvláštně, jednu mi vraž, já se srovnám.. :D)

      Vymazat
  5. Poslušně hlásím, že já jsem na to zvláštní tlačítko odběru klikla zcela dobrovolně a zcela při smyslech. A jsem ráda, že jsem tak učinila:)

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ehm, právě na mě asi hodinu čeká na lince zelenina... Nejsem schopná se zvednout a nakrájet jí na salát :D. Bude muset ještě chvilku počkat.. Taky chodím do krámu nenamalovaná a někdy dokonce i nadávám jak špaček (nebo dlaždič? - to je fuk :D). Takže úplně v klidu dál to nádobí nemyj, ono nikam neuteče ;o).
    PS: Já jsem taky dobrovolný čtenář! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítej v klubu. :D
      Dokonce i ty? :D No teda! :D

      Vymazat
  7. Máš pravdu, jsem na tom velmi podobně... :D Jen to vaření a tvoření je snad dobré, ale to ne proto, že jsem blogerka... :D
    Jinak si vždycky připadám trochu jako rebel, když ulíznu vlasy do culíku, narazím sluneční brýle na nenamalovaný obličej a hurá na nákup... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak koukám, že můžeme pomalu složit fotbalovej tým rebelek :D

      Vymazat