neděle 3. srpna 2014

Domi in Prague! ;)

Kdyby mi někdo tehdy řekl, jak obtížné bude zorganizovat sraz bloggerek, kolikrát se bude všechno měnit a jak budu mít chuť vyskočit z okna.. Nejspíš bych se mu vysmála, že to přece nemůže bejt tak těžký..!
Pustila jsem se do toho.. A jo..! Je to těžký..
Počet zůčastněných se neustále měnil a jisté všechno bylo až večer před srazem.. Celkem masakr..

Nakonec jsme se sešly pouze ve třech - Já, Péťa (Simple life) a Klári (The Clarky´s world).
Vstávala jsem před šestou a z domova vyrážela před půl sedmou.. Hodinku vlakem do Plzně, dostat se přes rozkopanou Plzeň na místo setkání s Péťou mi místo předpokládaných deseti minut trvalo dvacet. Nakonec jsme se ale našly a byla před námi ještě hodina do Prahy. Moje první cesta se Student Agency a naprostá spokojenost.

V autobuse neskutečně milej borec, sympaťák, mladej kluk, příjemnej hlas, úsměvy, pěknej zadek.

V Plzni nastoupil chlápek v černým hábitu s kapucí, s velkým dřevěným křížem na krku a korály kolem pasu. Po cestě si místo sledování Teorie velkého třesku četl knížku s neskutečně malými písmenky.. Až do Prahy jsem trpěla dojmem, že je to nějakej satanista.
Nedalo mi to a ptám se Péti:
"Hele zlato, ten chlápek v hábitu co s náma jel..."
"Myslíš toho mnicha?"
(Házím poker face) "Mnicha? Já myslela, že je to nějakej satanista.."
Hluboce se mnichovi omlouvám, chudák.. Jenom kdyby věděl, co jsem si o něm myslela..

Jídlo! I holky přišly na to, že když jsem hladová, neni se mnou řeč! :D
"Tyhle mističky, ve kterejch je to nandaný se mi fakt líbí, to by se mi hodilo domů.."
"Domi, vždyť je to jak v nemocnici! :D"

Ťapkáme si to do Palladia na místo setkání.. Sraz byl plánovanej u koně s lampičkou, toho neminem.. Píše mi Klári, že koně našla, ale že jsou tam dva..
Hele, průser.. Hbitě odpovídám, ať u jednoho zůstane, že brzy dorazíme..
Našly jsme se bez větších problémů a mě hned bylo jasný, že den bude povedený.. Klári k nám šla s úsměvem a objetím (dělám to taky, miluju takový lidi!)

Prošly jsme hromadu obchodů v několika patrovém Palladiu, kde jsme nakonec zasedly i u jídla. Jsou dvě věci, bez kterých prostě nefunguju - Kafe a jídlo.
S Klári jsme si dali sushi menu. A jestli nás někdo sledoval, jak se snažíme jíst kultivovaně ten, na nudličky nakrájenej, salát hůlkama (marná snaha), musel se lámat smíchy. Jako jo, sushi ušlo.. Ale už jsem jedla i lepší, malej výběr meníček a voda za pade? No pecka..
Péťa si dala lososa se zeleninou, kterej mimochodem vypadal moc fajn.

Tak to jsem si prosím koupila já. Dokonale vonící svíčka z Ikea, pleťová maska, kterou prej fáákt potřebuju (doufám, že to nebyla narážka na to, že vypadám děsně), řasenka, kterou Klári chválila a všichni víme, že na oranžovou mě vždycky dostanete. A když už jsme byly v té Ikee, sušenky jsem vzít musela! 

Další kroky směřovaly do Kotvy.. Překvapilo mě, jak malá je prodejna Biooo.cz, představovala jsem si to jako obrovskej obchod.
A pak to přišlo.. Hurá do Ikea! 
Jestli bych někdy chtěla kvůli něčemu bydlet v Praze, jestli je něco, proč bych překousla ty davy nepříjemných lidí, to neosobní prostředí a všude fronty.. Pak je to Ikea..:))
Na řadu přišlo výborný Latté, Medovník a konečně jsem ochutnala Makronku..
(Ne, nemám to vyfocené.. protože holky mi vyčítaly, že jsem pořád na mobilu! :D)

Den utekl neskutečně rychle a my už ve čtyři mířily na autobus domů..
Od Péti jsem předběžně dostala k svátku jahodovo-rebarborový sprcháč, úžasně voní a nevysušuje, hned včera jsem ho musela testnout. :))
Klárka mi přinesla něco naprosto skvělýho. Řetízek s přívěskem jako sushi. Ta holka mě tak zná! :))
Každej chlap teď už bude vědět, že na rande do steak housu mě fakt zvát nemá! :D

Tak to je on! Sushi řetízek! :)) Naprosto dokonalá záležitost..:))

Domů jsem se dostala v osm, naprosto vyčerpaná, ale plná dojmů a šťastná..:)
Užila jsem si to, moc ráda jsem Klárku poznala a ujistila se v tom, že Praha je na výlety fajn.. Ale není to město, kde bych chtěla žít..

A vy, co jste mi říkaly, jak po Praze pořád běhá nějakej ten policajt, že o ně nebudu mít nouzi a budu jako v nebi..
Za celý den jsem nepotkala ani jedniného uniformovaného!

Závěrem bych vám chtěla říct, že před Vánoci jste všechny, kdo mě a Péťu chcete poznat osobně, zvané do Plzně na lepší sushi! :D

11 komentářů:

  1. No já ti nevím, ale mně jakožto rodilé Moravačce, přestěhovalé středočešce a nyní Pražačce přijde, že lidi v Praze jsou mnohem milejší než v okolí Mladý Boleslavi a Prostějova :))

    OdpovědětVymazat
  2. holky, parádní program! omlouvám se, že jsem byla jedna z organizačních komplikací :D ale do Plzně si zajedu ráda, snad už to vyjde!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný. Já se omlouvám, že jsem z organizace odpadla a nevyjadřovala se vůbec, ale není to se mnou teď lehký. No, zase bude líp, moc mě mrzí, že mi to nakonec nevyšlo.
    Jinak ale koukám, že jste si to užili, to je super. A řetízek je úžasný, odkud je?? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Domi, vypadá to, že jste si den skvěle užily!
    A ten přívěsek je geniální, nutně ho potřebuju ;o)

    OdpovědětVymazat
  5. Kami, jsem asi rozmazlená tady od nás z vesnice a z Plzně..:))

    Natálko, beru tě za slovo a počítám s tebou, nemoci ať se ti vyhýbají obloukem! :)

    An, tak snad jindy..:) Myslím, že řetízek je z Dyzajn market festivalu. :)

    Denisko, to jsme si opravdu užily a doufám, že tě taky někdy uvidím. :) Nedivím se, nechápu, jak jsem bez něj mohla žít. :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Zlato i já si to moc užila! :) ten náš smích už mi moc chyběl a byl jako pohlazení na duši :) Už se moc těším, až přijedeš do Plzně a budem zas chodit na kafíčka :) A samozřejmě na další sraz :)

    OdpovědětVymazat
  7. Biiiiig smile :)

    já potkala policistu na cestě zpět domů :-) prostě to byl asi osud!
    Koukám, že jsem toho z Vás nakoupila asi nejvíc :-) nechápu!

    A do Plzně určitě dorazím!

    P.S. Sushi přívěsek (prsten, náušnice, ...) jsem koupila na Dyzajn marketu, ale vyrábí to slečna z Circus Mind (http://www.fler.cz/circus-mind)

    https://scontent-a-mad.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/p720x720/10415618_708503459226908_8757773218293032896_n.jpg?oh=2e27ed8b3d4006c870f498eb5875262f&oe=54415386

    OdpovědětVymazat
  8. Holky vidím, že jste si to skvěle užily! Taky se omlouvám za organizační problémy, které jsem způsobila :-( Plzně se ráda zúčastním, pokud to okolnosti dovolí ;-) A ten sushi přívěsek je LEGENDARY!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Zlaticko, mam stejné dojmy, it was beautiful day! :-) Za chvíli už zase budu v Plzni..:-)

    Klári, no to je Murphyho zákon! Fakt! :-) Doufám, že byl alespoň pěknej. A s tebou se v Plzni taky počítá. :-)
    Olala! Ona toho má slecna víc? To jsem neměla vědět! :-)

    Drobku, ty do Plzně dorazíš i kdybych si pro tebe měla dojet! :))

    OdpovědětVymazat
  10. :D :D Tak mnich satanista mě opravdu dostal, to je masakr.. A řetízek je moc krásný :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak na Prahu mám stejný názor... Ale člověk míní, život mění. Dala jsem se dohromady s pražákem a toho člověk z města nedostane :D

    OdpovědětVymazat