pátek 29. srpna 2014

Proč je skvělý bydlet na intru

Když jsem vám o svém působení v Plzni a bydlení na internátu psala posledně, mělo to vážně úspěch. Všechny vás zaujalo, jak vyhazuju odpadky z okna, vymýšlím všemožný výmluvy a další věci. V tý době většina z vás ztratila všechny své iluze o tom, jaké jsem slušné děvče. Ale věřte, že to vážně ještě nebylo všechno. Tak dneska si povíme ještě něco dalšího.

zdroj

Nejdřív si dáme takový malý zamyšlení. Kdybych se mohla rozhodnout znova, jestli zůstanu doma a nebo budu dál odjíždět na celý týden jinam. Jak bych se rozhodla?
Jo znáte mě. Neměnila bych, přátelé! Miluju svůj studentskej život. Nebudeme si nic nalhávat, výmluvy pro alkoholový dýchánky v parku by se nevymýšlely tak snadno, kdybych byla pod drobnohledem svých rodičů.

A nebo taky učení.. Máma mi večer volá, co dělám, jak se mám. Celý školní den jí vylíčím jako z toho nejděsivějšího hororu. Psali jsme hromadu testů, učitelé pořád zkouší a já se celé odpoledne učila. K tomu jsme měli na intru hnusnej oběd. Maminka mě polituje, řekne ať se tolik nepřepínám a jdu brzo spát.
A koho zajímá, že jsme ve škole sledovali film a já odpoledne proseděla v kavárně?

A když takhle jeden den přesvědčím mamku, aby mi fakt věřila, že jsem se tvrdě učila. Když se pak test nepovede a moje známka není podle mých (ani máminných) představ. Naprosto zničeně volám domů, že jsem se vážně snažila, ale ten test byl fakt těžkej. A že tu pětku měli stejně všichni!

zdroj

Já pak v pátek přijedu domů, zničená cestou ve vlaku a s kruhama pod očima, od těch studijně probdělých nocí. Doma sebou plácnu na gauč a nechám se obskakovat. Ještě jednou doma vylíčím celý svůj týden, teď už ne tak děsivě.
Když k nám přijede nějaká ta návštěva, mamka jim všem převypráví ty moje studijní storky a veřejně mě polituje, že studuju fakt těžkou školu a na žádný párty ani nemám čas. Já sedím na židli, s úsměvem pokyvuju, snáším ty soucitné pohledy a vzpomínám, jaká to byla ve čtvrtek povedená párty.

Já myslím, že to by pro dnešek zase stačilo. :D Mějte se fajn. Já už bych možná měla začít pomalu balit, v neděli se totiž zase stěhuju do Plzně a další rok plný pařbiček studia a úkolů je přede mnou.

20 komentářů:

  1. Kalby v parku jsou klasika... ach ta nostalgie :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já věděla, že si rády zavzpomínáte :D

      Vymazat
  2. Styď se, Dominiko! :D
    Ach, já bych chtěla zpátky do školy! Teď koukám, že studuje VES. Zdravím kolegyni :) (mám stále schované maturitní otázky z VES a práva, byli by-li ti k libosti, mohu poskytnouti).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stydím, samozřejmě že se stydím! :D
      No jeje, taky zdravím :)) To budeš zlatá, tak se později nějak domluvíme :)

      Vymazat
  3. :D Co dodat, všechny iluze o Tobě jsi nám právě rozpustila mávnutím kouzelného proutku :D Toho si pořádně užívej, tohle už se na žádné jiné škole neděje! (natož v práci, hned bych se vrátila do školy ;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už nemělo cenu zapírat :D Slibuju, že si budu užívat plnými doušky :D (Zahájení nového školního roku si zaslouží oslavu! :D)

      Vymazat
  4. ooo utíkání ze školy a kalby v parku mit tak chybí :D to bylo jediné, co se mi na škole líbilo. Teď z práce utíkat nemohu a i kdybych mohla do parku bych rozhodně už nešla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky, jsem ráda, že si díky mně takhle zavzpomínáte :D Koukám, že žádná z vás nepatřila mezi svatoušky :D

      Vymazat
  5. Ja som na intraku nebola, doma mi to uplne vyhovovalo :))

    Pozyvam na koncoletnu prirodnu Skin in Blossom giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. mně se intr taky vyhnul, i když si myslím, že to mohlo být super :D. A nestačila jsem ti pochválit nový vzhled blogu, moc se mi líbí :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu tě zásobovat příběhy ze života studenta bydlícího na intru, ať víš jaké to je :D
      Jsem ráda, že se ti nový vzhled líbí! :))

      Vymazat
  7. To bude super, ked Tvoj blog najde tvoja mama :-)

    Kaviaren-u-macky

    OdpovědětVymazat
  8. Už se nemůžu dočkat, až tu budeš! :) Musíme jít okamžitě shopping a na kafééé :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už počítám dny! :) Mám absťák! Potřebuju velký Lattę z Crossu a pořádně naplnit nákupní košík :D

      Vymazat
  9. Já jsem všechno naštěstí zvládala i při bydlení doma, jinak bych o hodně přišla! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi talent, Sabi. :D Ale jsem ráda, že jsi o to nepřišla, protože to stojí za to :D

      Vymazat
  10. Pilně se uč či užívej až do rána??? :))) Nominovala jsem tě na tag, tak budu ráda, když se zapojíš. Mrkni ke mně a měj se hezky.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zásadní otázka, Alexy :))
      Děkuju za nominaci, mrknu. :)

      Vymazat