středa 10. září 2014

Bio Šípkový olej, ohromil mě?

Dlouho jsem odolávala všem těm chvalozpěvům od mé milované P. vztahujících se na šípkový olej, prej ho prostě potřebuju. Ale když už jsem jí taky donutila ke koupi mého milovaného arganového, podlehla jsem nátlaku a vzala šípkový.

Olej lisovaný ze semen plodů šípků je bohatým zdrojem vitamínu A a více nenasycených mastných kyselin, zejména gama-linolenové. Ideální pro suchou a zralou pleť, navrací jí mladistvý a rozzářený vzhled. Má skvělé regenerační, pěstící a vyživující schopnosti. Podporuje vitalitu pokožky, vynikající je na pokožku po zhojených jizvách, popáleninách a na vrásky.


Lahvička není žádnou novinkou, typická skleněná s kapátkem a etiketou, jak jsme u Saloos zvyklé. Já mám o obsahu 20ml. Olej má pěknou oranžovou barvu ale na pleti nijak nebarví, tak se nemusíte bát, že budete jak po snědení kila mrkve.

Osobně jsem od něj asi čekala trošku víc, než mi bylo dáno. Při aplikaci na vlhkou pleť se vsakuje opravdu rychle a já mám po pár minutách pocit, že jsem se vlastně vůbec nenamazala. A to mi trošku vadí, potřebuju alespoň maličko vědět, že fakt hydratuju.

Na druhou stranu ráno po probuzení byla pleť opravdu jemná a olej mi hodně pomohl na takové ty menší jizvičky a barevné nerovnosti. A za to u mě má velké plus.
I přesto mám ale pocit, že arganový je pořád o fous lepší, co se té hydratace týče, měla jsem s ním takový ten pocit opravdu napité pleti.
Už nějakou dobu mám nad jedním okem suchou kůži a loupe se, aplikace oleje zvládne tento nedostatek na jeden den zamaskovat, ale ten další už je to tam znovu.

Jako jo, jsem mu vážně vděčná, že mi pleť barevně sjednotil a je mi pomocníkem při bojích za odstraněním nějakých těch flíčků, ale za účelem hydratace bych si ho už nekoupila.
Ale teď mě tak napadlo, že kdybych smíchala Arganový s Šípkovým, mohlo by z toho být dobré pečující kombo!

Co vy a pleťové oleje, třeba konkrétně Šípkový? :)

P.S.: Ano, zlatíčka, žiju. Jen mě teď škola a učení tak pohltilo, že pročítat blogy vůbec nestíhám a články jen z konceptů překlikávám na "naplánováno". Doufám, že na mě nezapomenete a brzy se snad vrátím v plné polní a taky si pročtu, co jste psaly vy. :)


10 komentářů:

  1. Neznám. Nestíhám zkoušet :D Držím palce, aby jsi vstup do školy přežila ve zdraví ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Šípkový jsem nezkoušela. Pořád miluju levandulový a k němu přibyla láska a oleji Argan Revital :-) Máš Domi krásný nový vzhled blogu (já stihla omrknout až dnes, jsem ostuda!)! Je vidět, že sis s tím dala práci a rozhodně to stálo za to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evelinko, jsem ráda, že už máš svou olejovou stálici. :) A děkuju moc za pochvalu, jsem ráda, že se líbí! :**

      Vymazat
  3. já miluju arganový (ale ne čistý, ten argan revital), mám už třetí balení, takže další teď zkoušet nestíhám :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já ho miluju, ale ten od Nobilis Tilia, ten je skvělý. Od Saloosu mám teď ten arganový, ale nejsem si jistá... Pleť mám v dost špatném stavu, ale asi spíš z psychického a fyzicky nemocného důvodu, tak ještě počkám s tím, co si o něm doopravdy myslím... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An, oleje od Nobilis Tilia mě lákají, ale zatím odolávám..:) Doufám, že biudeš s arganovým spokojená, určitě si počkám na recenzi. :) A doufám, že je vše v pořádku. :*

      Vymazat
  5. To chce vydržet prťka. Ale s tím smícháním by to stálo za vyzkoušení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď že jooo :) To musíme zkusit. :)

      Vymazat