čtvrtek 18. září 2014

Ham Ham TAG

Bydlení na intru má svoje výhody, když si vychovatelka myslí, že jste dostatečně důvěryhodná osoba, můžete si dělat kdy chcete, co chcete. Nikdo vás nekontroluje, jestli se učíte a dostatečně připravujete do školy. Ale má to i negativa, nevaří vám maminka, ale kuchařky. A ona ta množstevní kuchyně nikdy není nic moc, všichni si pamatujeme školní jídelny. Takže máte permanentně hlad. A když už tady teda hladovím, pojďme si dát alespoň papkací tag.

zdroj
Máš raději snídani, oběd nebo večeři?
Snídaně mě nastartuje, bez ní jsem protivná a vy budete rádi, když vám řeknu, jak se jmenuju. Ale bez oběda by to na druhou stranu taky nešlo. To je takovej ten středobod, na kterej myslíte celý ty hodiny ve škole. Takže na intru oběd, doma snídaně, protože tam se vyřádím.

Kolikrát denně jíš?
Já jsem takovej ten žroutík, co jí vlastně pořád. :))

Nejoblíbenější jídlo
Mám hrozně ráda bramborovou kaši, tu bych mohla samotnou a pořád. A určitě květák, ať už smažený, jenom vařený, v placičkách.. To je moje. :)

Nejméně oblíbené jídlo
Nejím takové ty plesnivé sýry, nivy a podobně. Játra a další vnitřnosti do mě taky nikdo nedostane, to budu radši okusovat desku stolu.

Bylo ti někdy po nějakém jídle špatně?
Hodně často po čokoládě. A pak mi došlo, že mám nejspíš nějakou alergii na kakao.

Nejoblíbenější sladkost
Obecně sladkosti moc nemusím, asi kvůli tomu, že se všichni cpou čokoládou a mně při tom můžou leda tak téct sliny. Ale když už, tak si ráda dám takový ten Kinder mléčný řez, to je taková srdcovka z dětství. A poslední dobou ujíždím na energy tyčinkách z DM.

Nejoblíbenější teplý nápoj
Kafe! Bez debat a bez přemýšlení! :)

Nejoblíbenější ovoce a zelenina
Ovoce a zelenina? Hrňte sem všechno! :) Mohla bych žít celý život na raw stravě! :D

Jíte doma společně?
Hrozně nerada jím sama, takže na intru vždycky s kamarádkou/kamarády. A doma vždycky minimálně ve dvou, když se zadaří, občas i všichni.

Nejoblíbenější jídlo od babičky a mamky
Moje babička hrozně dobře vaří, já vím, že lečo není žádná velká gastronomie, ale to její je prostě bezkonkurenční. A pak mám ráda její domácí koblížky, je to kalorická bomba, ale výborná. A teda, nerada to říkám, ale moje mamka tenhle talent nepodědila, proto se stravuji výhradně u babičky. :D

Nejoblíbenější mezinárodní kuchyně
Nejspíš mexiko. Mám ráda ostřejší jídla. Ale celkově ráda ochutnávám nové věci (pokud se to teda nehýbe). :D

Co bys nikdy neochutnal?
Něco, co se hýbe a nebo to na mě kouká.

Nejexotičtější věc, kterou jsi ochutnal?
Je to sice trapný, ale dál než ke kalamárům a krevetám jsem se zatím nedostala.

Kdybys po zbytek života mohl jíst jen jednu věc, co by to bylo?
Bramborová kaše přece!

Nejoblíbenější dortík? 
Medovník a Tiramisu. Tihle dva drží prvenství. Budu se za ně rvát do konce života.

Co vy a jídlo? :)

13 komentářů:

  1. Tedaa, takhle po ránu mě namlsat :)

    Hehe, moje nejoblíbenější část dne je snídaně! Miluju takové ty víkendové, pozdní, dokonalé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky Klári, hlavně když si ji nemusim dělat sama. :)))

      Vymazat
  2. Bobku, Tebe na intru nechávají hladověd? Hanba jim§ Já snídaně taky miluju. Kdybych měla jíst jen jedno jídlo denně, byla by to snídaně - pořádná porce kaše s ovocem a něčím nahoře (třeba čokoška nebo arašídové máslo, mňamy!).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A vůbec jim to není blbý, zmetci..!
      Jééé, kaše..:)) Třeba s lotus pomazánkou.. Oh!

      Vymazat
  3. Ještěže zrovna snídám, jinak bych určitě dostala hlad. (Jo, snídám v deset. A co? :D)
    Jinak víceméně souhlasím. I když z ostřejších kuchyní mám osobně raději tu indickou... Ale jinak bych si všechno dala. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaa indická kuchyně, noste to sem po kileeech!

      Vymazat
    2. An, to už jsem za sebou měla dvě hodiny ve škole. :D Ale dobře, budiž ti odpuštěno. :D
      Tak to já nepohrdnu ani tou indickou.. Stejně jako u Klári, hrňte to sem po kilech! :))

      Vymazat
  4. Přesně, když se to hýbe, tak to není jídlo :-D (Zatím, dodává žrout č. 2 :-D)

    OdpovědětVymazat
  5. to je hrozný, že se nenajíš :(. Jinak ale moc hezký tag, je legrační, že u nás mamka taky moc gastronomický talent není :D, stejně jako její mamka, když, tak babička z druhé strany dobře vařila, když jsem byla malá, teď už ji to nebaví, tak nevaří :D. Tak jsem na to sama, nebo musím někam zajít na něco dobrého, holt :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zásoby z domova to jistí, ale vydrží maximálně do úterý..:( :D
      Mně zatím babička pořád vaří a doufám, že ještě dlouho bude.. Protože se trochu bojím, že ten gastronomický talent se mi taky vyhnul.. :D

      Vymazat
  6. Mám hlad a příště spolu jdeme do indický :D

    OdpovědětVymazat