pátek 26. září 2014

Mandarinky v kelímku

V Alverde prostě ví, na co mě utáhnou. Když nezabere přírodní složení, zkusí to na nějakou mega voňavou složku (vanilka, kokos..) a kdyby náhodou ani tohle neklaplo, zamakaj si na balení, oranžový v regálu prostě nenechám.

A tak jsem takhle jednou kroužila v DMku a chtěla si něco odnést. Kupodivu mi nějak všechny ty tělový patlátka došly.. (Fakt si nevymejšlim..) A co osud nechtěl.. Jdu vám takhle kolem stojanu s Alverde kosmetikou a najednou ta zrádná modrá cedulka "Nově v DM".


Přelítnu regál očima, sotva zahlídnu "Vanille", div neskáču radostí. A když se Vanille spojí s Mandarine.. No sakra to bude něco pro mě.. Extrémně suchá pokožka.. Chápejte, to jsem tam nemohla nechat. 

Složení: Aqua, Glycerine Soja Oil*, Glycerin, Alcohol*, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Theobroma Cacao Seed Butter*, Butyrospermum Parkii Butter*, Olea Europea Fruit Oil*, Canola Oil, Xanthan Gum, Citrus Tangerina Fruit Water*, Vanilla Planifolia Fruit Extract*, Juglans Regia Seed Oil*, Citrus Aurantium Dulcis Peel Extract*, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Limonene**, Linalool**, Citronellol**, Citral**, Geraniol**
*Ingredients from cerified organic agriculture
**From natural essentials oils


Jsem břídil, ale tohle je teprve moje druhý alverdí máslo. Všichni už je důvěrně znáte, měli jste nebo máte. Já jen v malém zkoušela to základní s makadamiovým oříškem.
Každopádně ale.. Balení je klasické - bílý plastový kulatý kelímek se šroubovacím víčkem. V jednoduchosti je krása, že jo.

Máslo je samo o sobě hodně hutné (to je objev Domi.. Je to máslo!), ale rozmazává se skvěle, má lehce oranžový nádech, asi by mi to mělo vsugerovat, že tam něco z té mandarinky fakt je.. A ono se jim to vlastně daří. Kdyby to bylo bílý, věrohodnost by byla ta tam.
Vůně.. Sama jsem po kelímku sahala hlavně kvůli té vanilce.. Ale bohužel, klidně bych máslo přejmenovala pouze na "Mandarine Butter", protože vanilka začíná a končí leda tak obrázkem na etiketě.. Ale jestli někdo ujíždíte na mandarinkový vůni, berte ho. Voní fakt krásně, já bych jenom uvítala víc tý vanilky..


Co se týče účinků, jsem mile překvapena. Po rozmazání se vsákne za chviličku, ale pokožka zůstává jemná a vážně hydratovaná, nikde nic nedrhne. Cenu si přesně nepamatuju, ale moc to nebude, na to jsme všichni už u Alverde zvyklí.
A za nějakou tu stovku, pěkně vonící máslo s výbornou hydratací, která stačí i těm extrémním  sušenkám (tady!).. To chcete! :))

Takže jestli se vám nechce do mazátek investovat, ale i přesto chcete kvalitu. Berte peněženku a utíkejte do DM. :))

5 komentářů:

  1. Zrovna tohle jsem neměla, ale vůni mandarinky a vanilky jsem měla ve sprcháči od Alverda a báájo :-) Ani mi tam ta vanilka tolik nechyběla (nejsem takový vanilko průša jako Ty ;-))

    OdpovědětVymazat
  2. Zní to moooc dobře zlato, ale mandarinku raději vynechám. Jóó, kdyby převažovala vanilka, tak to bych se asi neudržela :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jestli tě to uklidní, tak já jsem nikdy máslo od Alverde neměla.. vlastně jsem kromě jednoho šamponu (dobrej) a linek (debilní) neměla od Alverde nic :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, neviem v com moze byt problem, ale Tvoj blog mi vobec nezobrazuje v RSS citackach. Nerozumiem, lebo sablona vyzera na pohlad jednoducho ako jedna z erarnych sablon z Bloggeru. Nevies v com by mohol byt problem? Nemas nejake specialne nastavenia?
    KAVIAREŇ-U-MAČKY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, vůbec nevím v čem by mohl být problém, šablona je jednoduchá a je to jedna z těch bloggerových.. To mě mrzí, že jsou v tom nějaké trable..:/

      Vymazat