neděle 21. září 2014

Proč pokračuju dál

Každého z nás občas přepadnou ty stavy, kdy máme chuť zahodit naprosto všechno, spálit za sebou mosty a začít žít úplně jiný život..A i když jsem velkej optimista a miluju tenhle způsob života, občas na mě taky padne ten velkej černej mrak a házím blesky všude kolem..
A tak se mi jednou sešlo víc těch mraků a výsledek byl jen jeden. Zruším blog, přestanu psát, ukončím tuhle kapitolu a budu žít život typickýho puberťáka - chlast, cigarety a noční poflakování venku. 


Najednou jsem zapomněla na to všechno hezký, co tady s vámi denně zažívám. Byla jsem přesvědčená, že je čas skončit. Zamést po sobě stopy. 
Ale VY jste mě nenechali. Každý z vás si našel tu chvíli, aby mi napsal nebo dokonce zavolal. Vy víte, o kom je řeč. A za to vám dlužím velký DÍKY. Bez vás bych nad tímhle dalším článkem už asi neseděla.

Na jednu stranu jsem pořád chtěla být inkognito. Ta neviditelná a anonymní bloggerka. Ale na druhou stranu, každej chceme bejt alespoň trochu známej. Ale tyhle dvě věci dohromady nejdou. Buď budu v ústranní a nebo o sobě dám vědět.

Nikdy jsem nechtěla, aby se o blogu dozvěděl někdo z mého okolí. Vy všichni si dobře pamatujete na svá středoškolská léta, že ne všichni jsou na sebe hodní, ne všichni mě mají rádi. Měla jsem strach, že když zjistí, že místo posedávání po hospodách píšu blog.. Budu divná, budou se smát. A nebyla jsem si jistá, jestli to zvládnu, jestli to ustojím..

Ale sakra..! Píšu snad na blog něco špatnýho? Nezákonnýho? Pomlouvám tady někoho? Píšu sem něco, za co bych se měla stydět? 
Ne!
Na blog píšu věci, co mě baví, naplňují. Publikuju tady svoje názory, za kterými si stojím. Nemůžu si v jednu chvíli za něčím stát a v druhé chvíli se za to stydět. Pak by to nemělo vůbec žádný smysl.


Jsem moc ráda, že jsem si už před více než rokem tenhle blog založila. Ušla jsem pořádnou cestu, napsala hromadu článků.. Vy jste našli mě, já jsem našla vás.. A díky tomu všemu, díky vám, díky blogu.. Je ze mě ta holka, která ze mě je.
Umím se zasmát sama sobě, umím ze svých trapasů udělat takovej článek, kterýmu se zasmějete se mnou. Inspiruju vás svým způsobem života, svými názory. A vy pak inspirujete mě, posouváte mě dál, ať už svými články a nebo komentáři.

Většina z vás mě nezná osobně. Ale i tak mě máte rádi. Podporujete mě, mnohdy víc než lidé, kteří stojí vedle mě fyzicky. Jste všichni hrozně hodní a o tohle já nechci přijít.. 
Tohle všechno.. Celý blog jsem vybudovala sama. S tímhle mi nikdo nepomáhal, je to moje práce a i když možná nemám tisíce čtenářů.. Mám ty nejlepší čtenáře, fanoušky a hlavně přátele. 

Miluju to, když přijdete a já vám svým článkem zvednu náladu. Když mi napíšete komentář o tom, jak vás inspiruju, jak mě máte rádi, jak jste se zasmáli.. Je toho tolik.. Za tu dobu už jste mě stihli hodně poznat. Vzpomenete si na mě, když potkáte policistu, vyfotíte mi ho a ani nevíte jak moc mi vždycky zlepšíte den.. 
Přesně si pamatuju, kdo z vás sem chodí pravidelně, ke komu chodím já.. Všichni jste starší než já. A já si neskutečně užívám tu roli té nejmladší žabky mezi vámi.. Berete mě mezi sebe, jste hodné, staráte se o mně. A říkáte mi zlatíčko nebo jinými zdrobnělinami.. A tohle přesně mám tak ráda..

Lepší čtenářskou základnu jsem si nemohla přát. Děkuju! :)

Takže přátelé.. Pokračujeme spolu dál a míříme nahoru.. Budeme si spolu i dál plnit sny, inspirovat se navzájem.. Smát se.. :)
Nehodlám to zabalit. Komu byste pak posílali ty fotky policistů? :))

Mám vás moc ráda!

zdroj, zdroj2.

17 komentářů:

  1. Taky tě mám moc ráda a takhle se mi to líbí! :) Přijít o tebe by byla vážně škoda, nemůžu se dočkat dalších článků... a policisté budou! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počítám s pravidelným přísunem fotek. :)* A moc děkuju. Jsem ráda, že zůstávám mezi vámi. :)

      Vymazat
  2. Konečně nějaký čtivý blog a ty bys ho zrušila? Ani nápad! Pěkně piš dál, vždyť ti to tak jde! Sama jsi to do článku napsala, takže tě nemusíme přemlouvat... jen ti poděkovat za tvé rozhodnutí, tu s námi zůstat a těšit nás hezkými příspěvky. Moc dobře ti ale rozumím, těchto temných bloggerských období jsem už pár taky měla... ale blog už je asi taková nějaká závislost, či co :). Hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, děkuju za moc pěkná slova. :) Jsem ráda, že se ti u mě líbí a doufám, že tomu tak bude i nadále. :)
      Hodně štěstí v blogování i tobě. :)

      Vymazat
  3. tak já jsem tu "krizi" musela nějak promeškat, ale řeknu ti, že kdybys skončila, tak bychom přišli o hodně :). Což je trochu sobecký přístup :D, ale jak píšeš, vždyť neděláš nic, za co by ses musela stydět, NAOPAK máš na co být hrdá!! Jo a taky mám pro tebe shodou okolností malou policajtskou fotečku, počkej na příští článek ;):D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buď v klidu Y, krize probíhala na FB stránce blogu. :)
      A vlastně jsem za ten maličko sobecký přístup ráda, co si budem nalhávat, je fajn vědět, že bych vám chyběla :D
      Děkuju za pochvalu! :-*
      Ale no ne! Tak to už se těším, takhle mě navnadit :D

      Vymazat
  4. No proto. ;))
    Byla by to totiž velikánská škoda. Navíc Ti pořád dlužím recenzi na ten oční krém Nonique, no komu já bych ji jinak poslala... ;)
    Takže hodně blogerských zdarů, zlato. A ničeho se neboj. Nabídka se zbitím zlých živlů pořád platí. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Málem jsem na toho mrňouse zapomněla! :)
      Děkuju zlatí :-* Na nabídku budu myslet a kdyby něco, píšu a posílám adresu kam zavítat s velkým dřevěným prknem. :D :)) Díky :-*

      Vymazat
  5. Domi, přeju ti ať je těhle blesků vrhajících dnů v tvém životě co nejmíň!
    Byla by škoda to tu jen tak ukončit... Kam bysme i my starší chodily pro inspiraci? Nee, to prostě nejde, máš smůlu a musíš jet dál ;o). Takže se těším na další články, smích a policajty (dneska jsme zrovna potkali dvoje ;o)).
    Nenech si nikým zkazit ten skvělý pocit, který z blogu máš!
    Pac a pusu :o*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deni, děkuju moc, doufám, že i ve tvém životě budou jen ty sluníčkové. :) :-*
      O policajty určitě nebude nouze určitě nebude :)) Ale neboj, o smích a inspiraci taky nee :))
      Děkuju :-*
      Pac a pusu <3

      Vymazat
  6. Jupí jej, to je skvělá zpráva (těch není v podnělí po ránu nikdy dost)! Jsem moc ráda, že sis to rozmyslela ;-) PS:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ti Tvoji policajti mi dávají zabrat, přišla jsem na to, že už se ta nimi taky začínám otáčet :D Ale tento víkend jsem zjistila, že letci mají mnohem hezčí uniformy!! :D

      Vymazat
    2. Děkuju zlato :-*
      Hele holky, otáčet, ale nesahat! Ti jsou pro mě :D
      Jooo letci mají taky úžasný! :3 A nepřipomínej mi sakra, že jsi byla na Dnech NATO! :D

      Vymazat
  7. Ale kušuj babo. Já se nachvilku vzdálím a Ty toto?! Jsem hrozně ráda za Tvůj blog. Jinak bych Tě asi nikdy nepoznala. A s kým bych asi pak chodila na tour de plzeňské bio obchody, dmka, crosscafe a sushi. S kým bych se smála a cítila se zase mladá (nebo "mladá"?!). Mám Tě moc ráda zlatí a žádné blesky prosím <3 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nesmíš se vzdalovat..:)) Zlato, taky tě mám moc ráda a jsem ráda, že jsem tě poznala, jsi ten nejlepší parťák. :) A jo, mladá bez uvozovek, jsi nejlepšíí! :*

      Vymazat
  8. No sláva! :)
    (bereš i jiné než policejní uniformy? Někde mám fotku řezníka.. :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za ochotu :D Řezníka si nechám ujít :D (Už mi byl nabízen i nádražák :D)

      Vymazat