úterý 14. října 2014

Splň si svůj sen

Už pár dní mě pronásleduje taková ta maximálně tvůrčí nálada "Chci udělat něco velkýho, chci udělat někomu radost..". Protože na mě házeli posledních pár dní to štěstí lopatou. Nemůžu si ho všechno syslit u sebe, ale chci se podělit s vámi.

A tak jsem pro vás vymyslela projekt. :)
Něco málo už jsem předeslala na FB stránce, teď se pojďme podívat na detaily, ať víte do čeho jdete. 


Rozhodla jsem se, že někomu z vás splním sen. Zní to dostatečně šíleně a nemožně? 
Jo, to je dobře. Přesně takový je účel. :) Moje sny se teď postupně a pomaličku začínají plnit. A když se můžou plnit ty moje, tak proč ne ty vaše? :)
Je mi jedno, proč jste si je doposud nesplnili, proč to nešlo. Já jsem vám s tím přišla pomoct. A účel tohoto projektu je jasný, udělat jednomu z vás radost! :)

Zúčastnit se může úplně každý. 

Co musíte udělat:
Na adresu Dominica.Droom@seznam.cz mi poslat email, ve kterém popíšete svůj sen (nebo vícero snů). Přesně ho definujte a zkuste mi alespoň trošku vysvětlit, proč sníte zrovna o tomhle. 
Nemusíte mi rozepisovat dvoustránkové slohy (ale klidně můžete), ale zkuste být originální, vtipní, nápadití. 

Co se týče snů, držte se prosím vás v nějaké rovině, která je opravdu splnitelná. Když mi napíšete, že chcete vlastnit společnost Coca Cola, asi vám s tím moc nepomůžu. :) 
Pro příklad, já bych třeba napsala, že:
  1. Chci se projet v policejním autě s VRZ
  2. Chci si na střelnici vyzkoušet střílet
A nebo jiné podobné splnitelné věci. 

Z emailů, co mi přijdou, si vyberu ten, který se mi bude líbit nejvíce. Ať už ten samotný sen, nebo to jak jste to odůvodnili, na tom nezáleží. 
Neřešte, jak moc se vám to zdá všechno bláznivé a nesplnitelné. 
Prostě mi jen napište, co byste si přáli. :) Můžou to být i naprosté maličkosti, nebo něco většího. Výběr je čistě na vás. 

Adresa pro zaslání emailu: Dominica.Droom@seznam.cz
Do předmětu napište: Splň si svůj sen
Emaily můžete posílat do 15.11. 2014.

Já se potom s danou osobou začnu domlouvat a společně začneme pracovat na realizaci jejího snu. A když s tím bude souhlasit, vám budeme podávat reporty. :) 

Tak kdo z vás má chuť a odvahu se do toho pustit? :) Doufám, že mě v tom nenecháte a zapojíte se, pojďme ukázat, že to není nemožný. 
Přestaňme se alespoň na chvíli bát a vymýšlet důvody, proč něco nejde.. Zapojme fantazii a věřme, že to jde! :)
Začněme už konečně žít! :))

3 komentáře:

  1. Domi, tohle je ta nejlepší "giveaway", co jsem kdy viděla! Jsi fakt naše zlatíčko ;). No a popřemýšlím, co bych si tak hezkého přála :D...

    OdpovědětVymazat
  2. Jak píše Yvonne, úžasná soutěž :-) Když jsem nad tím tak uvažovala, své sny si plním průběžně, tak to nechám pro někoho, kdo to potřebuje více ;-)

    OdpovědětVymazat