neděle 15. února 2015

Život jde dál

Blog musel jít v poslední době stranou.. Občas jsem si na vás vzpomněla, měla jsem strašnou chuť psát.. Ale když to nejde, tak to prostě nejde.. Nemělo by nejmenší smysl lámat to nějakým způsobem přes koleno. Tak to jsem to všechno nechala být a byla připravená, že buď skončím a nebo se mi ta chuť zase vrátí.. A teď jsem tady..:)

Austrálie :3 Protože jí miluju! :)
Stala se spousta věcí, můj život se změnil, já se změnila.. Byly tady fáze naprostýho zoufalství, strachu, hysterický záchvaty pláče.. A pak venku úsměvy na všechny strany.. Z tohodle se musí člověk ale stejně dostat sám.. A i když občas máme pocit, že tohle nepůjde, že už nemůžem a nezvládnem.. Nakonec se stejně všichni na ty nohy postavíme a jdeme dál..

Já uznávám, že jsem se ze všeho dostávala poměrně dlouho a jsou věci, se kterými pořád bojuju.. Ale všichni si musíme uvědomit, že tím, že zůstaneme stát a vykašleme se na všechno, se věci prostě nezmění..

Moje terapie prací je velice úspěšná a zahltit mysl školními povinnostmi opravdu pomáhá.:)

Abych toho neměla málo, rozhodla jsem se ještě naučit se řídit. Poprvé jsem do auta sedla s bráchou a těžko říct, kdo z nás dvou se bál víc, jestli já o život a nebo on o auto.
Už jsem pochopila, k čemu slouží spojka. Ale podle mě jsou tři pedály na dvě nohy prostě pořád moc!

Trénuju taky udržování očního kontaktu a úsměvy na kolemjdoucí.. Teda měla bych to blíže specifikovat - úsměvy na pěkný chlapy. Na těch se to totiž trénuje nejlíp a vlastně to jde skoro samo. :D A sledovat ty reakce, to je k nezaplacení :D

Mimo to všechno jsem taky zjistila, že každej policajt neni milej a úžasnej chlap, ať mu to v uniformě sluší sebevíc.. Ale i přesto, jakmile má člověk takovej "dar" jako já.. Že o uniformách na ulici ví dřív než kdokoli jinej.. Pořád se automaticky usmívám, když je vidím, analyzuju k jakým útvarům patří.. A pořád si myslím, že policie je pro mě prostě TOP! :)

No, to by pro začátek stačilo.. :)
Doufám, že jste nade mnou ještě nezanevřeli..:)
Mám Vás ráda! D.

4 komentáře:

  1. Doufám, že se ti v autoškole bude dařit, aby jsi nemusela poznat policajty, kteří vyšetřují tvou nehodu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nezanevřeli ;) Vítej z5 ;)
    A přeju, ať se Ti řízení autíčka daří.

    OdpovědětVymazat
  3. To jsem ráda, že zase píšeš :o).
    S řízením držím palec, já se do toho konečně taky vrhla a dneska jsem úspěšně zakončila :o). Takže z aktuální zkušenosti musím říct: to dáš! A na ty tři pedály si taky zvykneš ;o).
    Těším se zase příště :o)

    OdpovědětVymazat