pátek 7. srpna 2015

Kosmetický kamarád do deště

Recenzi na tohoto krasavce vám dlužím už hezky dlouho. Ale teď konečně přišel jeho čas. O kom že to dnes bude řeč? No přece o Ricinovém oleji od Saloos.

Doma ho mám už nějaký čas a musím říct, že se stal mým nejlepším kamarádem hned po první aplikaci. Vždycky pomohl, nikdy nezklamal, nedělal neplechu. Prostě kamarád do deště, kterého potřebujete.



Riciňák je vhodný na suchou pokožku, výborně regeneruje a zvláčňuje kůži po zhojených jizvách. Můžete ho naředit řidšími oleji. Velmi vhodný na řasy. Účinné jsou také obklady z teplého ricinového oleje přiloženého na kůži namožených částí těla.

Vyzkoušela jsem všechno. Používala jsem ho neředěný, protože mi nijak jeho hustota nevadí. Pleť krásně vyživil, celkem rychle se vsakuje. Byla po něm taková pružná a vypadala hezky. Ale co oceňuji nejvíc, že mně vážně zbavil flíčků po akné. Stačilo pár aplikací a jsou ta tam. Pozor, asi vás nezbaví jizev přes celou tvář, ale na malé nedokonalosti je to frajer!

Nezapomněla jsem ho aplikovat ani na vlasy. Udělala jsem zábal a nechala hodinu působit. Smýt šel olej z vlasů celkem bez problémů. Byly lesklé, jemné a kadeřnice říkala, že mi rostou nové vlasy, tak bych řekla, že na to je tenhle olej opravdu malý zázrak. Když si vzpomenu, vetřu ho po umytí do mokrých konečků, jsou pak lesklejší a nejsou rozlítané.


A nezklamal ani na namožených svalech. Když jsem si jeden den uhnala svalovou horečku, ihned jsem po něm sáhla. Trošku ho ohřála a přiložila. Ani tady jsem nemusela na výsledek dlouho čekat,

Vím, že si ho slečny hodně chválí i na růst řas a obočí, to jsem ale nezkoušela, protože obočí mám husté a řasy dostatečně dlouhé. Troufnu si ale tvrdit, že by nezklamal ani v tomhle ohledu.

Jediné, co by s ním ještě šlo dělat, je jíst. Ale to bych nedoporučovala ani nepříteli. Jeho silné projímavé účinky jsou všeobecně známé. :-)

2 komentáře:

  1. Vypadá jako opravdový zázrak. Na jizvičky by se mi teď něco opravdu hodilo. Děkuji za tip. Skvělá recenze. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že svaly už jsou zahojené :) Já jsem oleje teď na nějakou dobu vynechala. Vrátím se k nim v zimě :)

    OdpovědětVymazat